Posted on: 10/16/04 19:41
By: esanahka
Aikoinaan oli näinkin iloinen tapahtuma.Tehtiinkö kaikki oiken vai olisiko jotakin voinut tehgä toissin
Jokkin aika sitten oli uutinen että *censored* vajoaa jokin verran vuodessa mutta samassa uutisessa se surullionen asia että *censored* vajoiamista vastaan tullaan käyttämään paljon veronmaksajien euroja
*censored* palo ja muut iloiset asiat
Posted on: 10/20/04 16:06
By: Korson Jeesus
Muistuttaisin myös legendaarisesta *censored*talon palosta. Tämä paikka sijaitsee siis nimenomaan *censored*ssa eikä *censored*ssa.