Posted on: 11/14/07 23:13
By: kekkonen
Miksi tämän voorumin etusivu on päin vittua?
Re: Oletteko sekaisin?
Posted on: 11/15/07 07:10
By: Admin
Oletko syönyt sieniä?
Re: Oletteko sekaisin?
Posted on: 11/15/07 10:02
By: kippari
Mitäs vikaa tässä?
Pyyhi Kekkonen perikoopis, sähän näät selvästi harhoja

http://ranneliike.net/
Re: Oletteko sekaisin?
Posted on: 11/15/07 22:19
By: kekkonen
Toistan kysymykseni.
Nöösipojat onanoikaa!
Re: Oletteko sekaisin?
Posted on: 11/16/07 14:19
By: Admin
Vika taitaa olla herran silmissä. Ota yhteys mikrotukeesi (kyse ei ole mikrouunista).