Posted on: 04/02/08 11:48
By: Pälli
Apache vaihdettu lighttpd:hen, saattaa nopeuttaa tai sit ei nopeuta. Enemmänkin tuolla fireimages.netin puolella pitäisi näkyä.
Jos joku kusee ja rankasti niin vois vaikka raportoida.
Re: Httpd:n vaihto
Posted on: 04/02/08 13:16
By: Korson Jeesus
Quote by: P%C3%A4lliApache vaihdettu lighttpd:hen, saattaa nopeuttaa tai sit ei nopeuta. Enemmänkin tuolla fireimages.netin puolella pitäisi näkyä.
Jos joku kusee ja rankasti niin vois vaikka raportoida.
Eihän oo vaan päästetty lestaadiolaisia järjestelmäpuolelle?
Re: Httpd:n vaihto
Posted on: 04/02/08 14:25
By: leinoti
lyhyen ihmettelyn ja vahvan mutu-tuntuman saattelemana sanoisin, että nopeempi on
Re: Httpd:n vaihto
Posted on: 04/02/08 14:28
By: Pälli
Quote by: *censored*n+JeesusQuote by: P%C3%A4lliApache vaihdettu lighttpd:hen, saattaa nopeuttaa tai sit ei nopeuta. Enemmänkin tuolla fireimages.netin puolella pitäisi näkyä.
Jos joku kusee ja rankasti niin vois vaikka raportoida.
Eihän oo vaan päästetty lestaadiolaisia järjestelmäpuolelle?
Erehdyin iltapäivätylsyyksissä selvinpäin tekemään tuon muutoksen. Ihan hirvittää tässä millon löytyy ne viat.
Re: Httpd:n vaihto
Posted on: 04/02/08 18:26
By: Admin
Quote by: P%C3%A4lliQuote by: *censored*n+JeesusQuote by: P%C3%A4lliApache vaihdettu lighttpd:hen, saattaa nopeuttaa tai sit ei nopeuta. Enemmänkin tuolla fireimages.netin puolella pitäisi näkyä.
Jos joku kusee ja rankasti niin vois vaikka raportoida.
Eihän oo vaan päästetty lestaadiolaisia järjestelmäpuolelle?
Erehdyin iltapäivätylsyyksissä selvinpäin tekemään tuon muutoksen. Ihan hirvittää tässä millon löytyy ne viat.
No eka pieni moka löyty jo... Taidat olla...
Re: Httpd:n vaihto
Posted on: 04/02/08 18:59
By: Pälli
Quote by: AdminQuote by: P%C3%A4lliQuote by: *censored*n+JeesusQuote by: P%C3%A4lliApache vaihdettu lighttpd:hen, saattaa nopeuttaa tai sit ei nopeuta. Enemmänkin tuolla fireimages.netin puolella pitäisi näkyä.
Jos joku kusee ja rankasti niin vois vaikka raportoida.
Eihän oo vaan päästetty lestaadiolaisia järjestelmäpuolelle?
Erehdyin iltapäivätylsyyksissä selvinpäin tekemään tuon muutoksen. Ihan hirvittää tässä millon löytyy ne viat.
No eka pieni moka löyty jo... Taidat olla...
Aavistuksen saattaa olla turbulenssia.