Posted on: 06/16/08 22:02
By: Admin
Borttaaliohjelmistossa versiopäivitys. Jos ropleemia ilmenee huhuilkaa.
Re: Softapäivitys
Posted on: 06/17/08 04:22
By: Korson Jeesus
Quote by: AdminBorttaaliohjelmistossa versiopäivitys. Jos ropleemia ilmenee huhuilkaa.
Vanhat quotet hävis, firstiä ja lastia tuli kotimaisten kielten tilalle. Näköjään uusikaan quote ei ilmesty "laatikkoon".
Re: Softapäivitys
Posted on: 06/17/08 05:42
By: esanahka
Karhu loppu!!
Re: Softapäivitys
Posted on: 06/17/08 09:33
By: Korson Jeesus
Ei oo keikkaa.
Re: Softapäivitys
Posted on: 06/17/08 10:56
By: Laazio
Quote by: *censored*n+JeesusEi oo keikkaa.
Eli siis kaikki on ihan normaalisti.. Ei muutoksia..
Re: Softapäivitys
Posted on: 06/17/08 15:16
By: Admin
Quote by: *censored*n+JeesusQuote by: AdminBorttaaliohjelmistossa versiopäivitys. Jos ropleemia ilmenee huhuilkaa.
Vanhat quotet hävis, firstiä ja lastia tuli kotimaisten kielten tilalle. Näköjään uusikaan quote ei ilmesty "laatikkoon".
Ei quotet hävinneet vaan css (tyylitiedostossa) ei kerrottu mitä kohtaan Quote-veistellään. Samoin förstit ja lastit päivittyvät kunhan saan kielitiedoston käytyä läpi.
Re: Softapäivitys
Posted on: 06/18/08 15:12
By: Admin
Ääkkösongelmia on joillain ollut ja niiden piti korjaantua äsken.
Jos sivu näyttää asettelultaan oudolta, niin shift-reloadia vaan. Selaimesi saattaa käyttää vanhaa tyylisivua välimuistista.
Re: Softapäivitys
Posted on: 07/01/08 15:24
By: Korson Jeesus
Omien viestien editointimahdollisuus katoaa jonkun ajan jälkeen?
Re: Softapäivitys
Posted on: 07/01/08 15:26
By: leinoti
Quote by: *censored*n+JeesusOmien viestien editointimahdollisuus katoaa jonkun ajan jälkeen?
Minulla näin on ollut aina.
Re: Softapäivitys
Posted on: 07/06/08 18:11
By: esanahka
SENSUURI!!!
Re: Softapäivitys
Posted on: 07/06/08 18:13
By: Korson Jeesus
Quote by: esanahkaSENSUURI!!!
*censored*! *censored*!