Posted on: 11/12/04 20:10
By: Korson Jeesus
Niin, kumpi on kovempi jätkä, nuoriso-osaston johtaja vai amiraali?
t: Jeesus
Kumpi on kovempi jätkä?
Posted on: 11/22/04 20:20
By: Anonymous (Esa JR)
kyl se näköjään amiraali on ku 60% äänist on saanut hehe
Kumpi on kovempi jätkä?
Posted on: 11/23/04 09:53
By: Korson Jeesus
[QUOTE BY= Esa JR] kyl se näköjään amiraali on ku 60% äänist on saanut hehe

[/QUOTE]
No kuinka kova jätkä BAK on?
Kumpi on kovempi jätkä?
Posted on: 11/23/04 17:05
By: watti
BAK on puolisokea, kuuro ja muutenkin erittäin vaikea tapaus !
Kovaa siitä ei saa edes työpaikkansa tuotteilla kun on pää jo pehmeä !