Posted on:
05/15/09 09:54
By:
watti
Tänään sen sitten päätti sisäministeri Holmlund ! Siirto tapahtuu viimeistään 2010 joulukuussa. Tässä linkki:
http://yle.fi/uutiset/talous_ja_politiikka/2009/05/helsingin_hatakeskus_siirtyy_keravalle_739886.html?origin=rss
[*1]
Re: Helsingin hätäkeskus siirtyy Keravalle !
Posted on:
05/15/09 11:36
By:
leinoti
Samaa huttua
Hesarissa
[*2] ja
ministeriön tiedotteessa
[*3] lisäksi
toinen tiedote
[*4] .