Posted on: 05/15/09 09:54
By: watti

Tänään sen sitten päätti sisäministeri Holmlund ! Siirto tapahtuu viimeistään 2010 joulukuussa. Tässä linkki: http://yle.fi/uutiset/talous_ja_politiikka/2009/05/helsingin_hatakeskus_siirtyy_keravalle_739886.html?origin=rss[*1]

Re: Helsingin hätäkeskus siirtyy Keravalle !

Posted on: 05/15/09 11:36
By: leinoti

Samaa huttua Hesarissa[*2] ja ministeriön tiedotteessa[*3] lisäksi toinen tiedote[*4] .

Rescue.fi -
https://rescue.fi/forum/viewtopic.php/14566

[*1] http://yle.fi/uutiset/talous_ja_politiikka/2009/05/helsingin_hatakeskus_siirtyy_keravalle_739886.html?origin=rss
[*2] http://www.hs.fi/artikkeli/1135245979946
[*3] http://www.intermin.fi/intermin/bulletin.nsf/HeadlinesPublicFin/DE74F1F4C95FE8B7C22575B7002D0F59
[*4] http://www.intermin.fi/intermin/bulletin.nsf/HeadlinesPublicFin/98A4FD957EFE2BEAC22575B7002D82CE