Posted on:
04/05/12 15:17
By:
kekkonen
Perkele, miksi tämä oli vain aprillipila http://www.vantaansanomat.fi/artikkeli/101883-aprillijuttu-*censored*n-itsenaistymishaluista-toi-sapinaa-verkkoon