Duudsonit ja metsäkone kuullostaa heti yhdistelmänä kohtuullisen haastavalta.
Eikä esittelyvideo Ponssen uudesta metsäkoneesta taatusti jätä ketään kylmäksi...
Linkki juttuun:
http://yle.fi/uutiset/3-9469393
Linkki Duudsonit ja Ponsse videoon:
https://www.youtube.com/watch?v=-TB_fqF60Q0
Milloin esimerkiksi suomalainen paloautoteollisuus valjastaa tuon kansainvälisesti tunnetun porukan markkinoimaan puomitikkaita tai vesitykkejä...?
En usko että porukalle tuottaisi tuskaa olla mukana pikku paloautomainoksessa, ja kansainvälisillä messuilla mukana oleva Duudsonit-porukka olisi varmasti osastolla piristävä poikkeus...
Saa lainata ideaa, mutta ei ole pakko...
Toki perinteinen suomalainen lähestymistapa kansainvälisiin asiakkaisiin ,kuten kuulakärkikynien jakaminen ( jotka eivät toimi tai hajoavat rintataskuun), avaimenperät, mämmin syönti , helvetilliset löylyt saunassa, palaneen pihvin pakkosyöttäminen kauppakeskuksen ravintolassa, muovikassien jako, ja niiden sisällä mukava pysäköintikiekko/jääraappa yhdistelmä( erityisesti arabialaisille asiakkaille ok) , kaikki nämä toimivat varmasti paremmin, joten unohdetaan Duudsonit sittenkin...