Subject: Kekkosen toiminta

Posted on: 04/19/04 01:04
By: esanahka

[quote by ilta-sanomat 17-18,4,2004] Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiiri (HUS) päätti tällä viikolla jättää vuosia kateissa olleiden UKK:n asiakirjojen metsästyksen sikseen,koska Kekkosen henkilääkärin Pentti Halosen tytär Tiina Halonen ei ole suostunut HUS:in pyynnöistä huolimatta etsimään niitä isänsä jäämistöistä. Professori Halonen kuoli 1983.
-Historiallisen totuuden kannalta tällä on merkitystä,vaikka varsinainen merkitys presidentin terveydentilasta oli silloisesta poliittesesta tilanteessa.On tutkimuksen kannalta mielenkiintoinen ja tärkeä näkökohta saada aineisto käyttöön Kekkosen toimintaa arvioidessa,määrittelee valtiotieteen tohtori Jukka Tarkka. [/quote]
Herääkin kysymys voiko kyseisen henkilön kirjoituksiin luottaa vai ovatko ne vain sairaan miehen...
Toivoisinkin että Tiina Halonen tutkisi isänsä jäämistöä jotta Kekkosen paperit löytyisivät ja jutut saisivat pohjan Mr. Green

Kekkosen toiminta

Posted on: 04/19/04 05:49
By: kekkonen

Perkele,minä olen terve kuin pukki tai kaniini.
Jemmasin ne paperit siltä ämmältä jottei paljastuisi että on tullut touhuttua paljaalla viimeaikoina!

Kekkosen toiminta

Posted on: 04/19/04 20:09
By: esanahka

Mitä tarkoitatte paljaalla käsiänne vai jotain muuta???

Kekkosen toiminta

Posted on: 04/19/04 20:11
By: watti

No tiätysti tota kärpästenkiitorataa se meinaa joka on todella paljastanahkaa. Mr. Green

Kekkosen toiminta

Posted on: 04/19/04 20:45
By: esanahka

Samanlainen nappanahka tupee näyttäis olevan myös herralla itsellään ja yllättävän iso nokka Mr. Green Mr. Green

Kekkosen toiminta

Posted on: 04/19/04 20:47
By: Admin

Ja kaveri ajaa mersulla. Taitaa olla porvari!

Kekkosen toiminta

Posted on: 04/20/04 06:04
By: kekkonen

Tämä henkilööni kohdistuva vaino ihmetyttää!
Onko tosiaan minun karvoitukseni teille noin tärkeää.
Taidatte onanoida samalla kun kirjoittelette noita juttujanne

Kekkosen toiminta

Posted on: 04/26/04 22:25
By: esanahka

Se olisikin helppoa jos se jäisi vain kirjoitus ajaksi mutta kun koko ajan Rolling Eyes Rolling Eyes

Rescue.fi - Forum
https://rescue.fi/forum/viewtopic.php?showtopic=215