Subject: keikkaa pukkaa

Posted on: 07/04/05 07:14
By: kekkonen

Olen aivan loppu näitten keikkojen kanssa!
Eihän tässä kerkiä enää nähdä perhettään kun aina pitää vaan istua autossa pillit päällä matkalla kohti uusia sankaritekoja.
Onko muilla palokunnilla myös näin hirveesti keikkaa?
Tästä hommasta alkaa olla vapaaehtoistyö kaukana kun kaiket yöt saa sammutella.Nukuin viimeksi toukokuun 4-5:nnen välisen yön.PERKELE!!!

keikkaa pukkaa

Posted on: 07/04/05 09:01
By: Darth Vader

Tuttu tunne,itse olen ollut keikalla ihan yhtä kyytiä viime lokakuun 12. päivästä asti .Silloin viimeksi sai ajaa pillikyytiä ja jännitys seuraavasta reissusta on pitänyt hereillä siitä asti.

Sinulla Kekkonen kun on vielä raskas vastuu valtavista omaisuusmassoista, niin ymmärtää tuon tuskan...

keikkaa pukkaa

Posted on: 07/09/05 09:05
By: Ruusu

voi kun edes olisi keikkoja... meillä ei hirveesti niitä ole näkynnyt!

keikkaa pukkaa

Posted on: 07/09/05 18:46
By: Darth Vader

Älä suotta kaipaa keikkaa,silloin jää aikaa todelliseen asiaan paneutumiseen ja laatuaikaa on tarjolla paljon,paljon muuhun.
Täällä moni pikku palokuntalainen ei ole ajanut pillikeikkaa vuoteen,mutta tilanne on silti hallussa ja harrastus jatkuu silti.Toki pikku kekäleen potkinta voi aina välillä muistuttaa mistä on kyse tuolla karussa maailmassa.

keikkaa pukkaa

Posted on: 07/11/05 09:26
By: Ruusu

olisi se nyt kiva että välillä olisi jotain säpinää eikä aina kyyhötettäisi paloaseman nurkassa!

keikkaa pukkaa

Posted on: 07/11/05 10:18
By: esanahka

[QUOTE BY= Ruusu] olisi se nyt kiva että välillä olisi jotain säpinää eikä aina kyyhötettäisi paloaseman nurkassa![/QUOTE]Ottakaa sinne aseman nurkkaan mukaan muutama kori olutta ja pari ovikellon korjaussarjaa=säpinää.
Jos edellä mainitut eivät auta niin suosittelisin muuttamista Honkanummen aitojen sisäpuolelle.
Sieltä en ole kuullut yhdenkään asukkaan valittavan mistään ja muuttoliike on ollut vain sisään päin Rolling Eyes

keikkaa pukkaa

Posted on: 07/17/05 17:10
By: Ruusu

Hymmm *harkitsee vakavasti* kyllähän tuo muutto kuulostaa houkuttelevalta ja muutenkin... Kori olutta löytyy mutta tuosta ovikello jutusta en kyllä tiedä ei oikein kiinosta ainekaan itseäni!

keikkaa pukkaa

Posted on: 07/17/05 22:21
By: Korson Jeesus

[QUOTE BY= Ruusu] Hymmm *harkitsee vakavasti* kyllähän tuo muutto kuulostaa houkuttelevalta ja muutenkin... Kori olutta löytyy mutta tuosta ovikello jutusta en kyllä tiedä ei oikein kiinosta ainekaan itseäni![/QUOTE]

Neiti on nyt harvinaisen pihalla.

keikkaa pukkaa

Posted on: 07/18/05 05:11
By: Darth Vader

Pitäisikö hiukan auttaa,se ovikellon korjaussarja löytyy Systembolagetin viskihyllystä kohdasta B....

keikkaa pukkaa

Posted on: 07/25/05 11:06
By: Ruusu

No se ei kyllä ole mitenkään uutta että olen pihalla, ehkä sitten parempi että tukin suuni kokonaan!

keikkaa pukkaa

Posted on: 07/25/05 19:30
By: Clint Eastwood

[QUOTE BY= Ruusu] No se ei kyllä ole mitenkään uutta että olen pihalla, ehkä sitten parempi että tukin suuni kokonaan![/QUOTE]

Kaikille muillekin epätoivoisille:

Suun voi tukkia tällä korjatessaan ovikelloa

keikkaa pukkaa

Posted on: 07/29/05 07:56
By: Ruusu

epätoivoisille todellakin

keikkaa pukkaa

Posted on: 04/15/06 16:33
By: Darth Vader

Vieläkö on homma pelkkää kyyhöttelyä...? Saas näkee nyt muuttaako kevät menoa vieläkin hiljaisemmaksi, ja jos vielä tästä rauhoittuu, voi bensarahat käyttää kesällä grillikaasupulloihin ja sisäfileeseen.

Rescue.fi - Forum
https://rescue.fi/forum/viewtopic.php?showtopic=2743