Subject: myydään

Posted on: 09/15/05 12:55
By: Kuningas

Myydään tarpeettomana 3kpl moottorisahoja, 1kpl oksasaha ja erinäinen määrä muuta myrskyvaurioiden torjunnassa käytettävää sälää.
Huomioidaan mahdollinen vaihto hanskoihin, myös käytetyt huomioidaan.

myydään

Posted on: 09/15/05 13:20
By: Korson Jeesus

Hyväksyttekö maksuna postilaatikot?

myydään

Posted on: 09/15/05 14:13
By: kekkonen

Voinko maksaa luonnossa?
Olen kestävä ja voin käyttää vaippoja

myydään

Posted on: 09/15/05 18:06
By: Darth Vader

Oksasahasta 15 eskoa ja mäyris jos on hyväkuntoinen.Mitä muuta sälää,aiotteko lopettaa toiminimen kun pesää myydään tyhjäksi?

myydään

Posted on: 09/16/05 04:27
By: watti

[QUOTE BY= *censored*n Jeesus] Hyväksyttekö maksuna postilaatikot?[/QUOTE]

Riippuu varmaan siitä onko ne keltaisia ja ovatko Espoon vai Kauniaisten pönttöjä ??
Niin ja saako lukkoon sopivilla avaimilla ??
Mr. Green

Mä oon säästänyt vuonna 1999 viimeiset laitokselta saadut sammutushanskat, mitä niillä sais ??
Question

myydään

Posted on: 09/16/05 08:24
By: kekkonen

Ei kai myyjänä ole kyrpiintynyt palokunta joka ei ole saanut puukeikkaa vähään aikaan?
Älkää nyt suuttuko kyllä sitä vielä teillekkin tulee joten sahat vaan takas autoon.

myydään

Posted on: 09/16/05 09:47
By: Korson Jeesus

[QUOTE BY= watti] [QUOTE BY= *censored*n Jeesus] Hyväksyttekö maksuna postilaatikot?[/QUOTE]

Riippuu varmaan siitä onko ne keltaisia ja ovatko Espoon vai Kauniaisten pönttöjä ??
Niin ja saako lukkoon sopivilla avaimilla ??
Mr. Green
[/QUOTE]

Tarkoitin sellaista yksityiskäyttöön tarkoitettua postilaatikkoa, joka maksoi joskus 90-luvulla 150mk.

myydään

Posted on: 09/18/05 14:26
By: idi

Tarjoan koko helahoidosta yhden parin uusia ja yhden paria käytettyjä sammutushankoja "olleet mm.legendaarisessa harjutorin ullakko praasussa" Lisäksi yksi kypärä huppu, malli amerikka, villasukat "valtra-valmet", laatikollinen "liloja" s.koon kumihanskoja, lehtiharavan sekä motillinen takkapuita joko Koivusta tai Halosta! Vastaukset asap Karjalan keskuskomiteaan, meillä on sahahoista ketjut kuluneet eikä jakseta teroittaa!

Rescue.fi - Forum
https://rescue.fi/forum/viewtopic.php?showtopic=3368