Posted on: 09/28/05 14:55
By: watti

Minnekköhän on tämä määräraha kadonnut vuonna 2005 ??
Ei löydy Vantaan nettisivuilta kuulutuksista niinkuin vuonna 2004.
Vuoden 2004 rahanjakoon liittyi yllättäen mummojenryöstö-säätiö FOIBE !
Aika kummallista että kyseinen miljoonabisnes täyttää nuo avustuksessa mainitut kriteerit, sillä kaikesta mitä tekevät laskuttavat tähtitieteellisiä summia.
Mummot asuvat säätiön lukaaleissa ryöstöhinnalla, säätiön tehdessä muhkeita voittoja !
Kokouksesta poistui käsittelyn ajaksi 2 Foiben hallituksessa 2004 istuvaa henkilöä, Helppolainen ja Lehmuskallio, mielenkiintoiset kuviot !
Jos joku on nähnyt tuon kuulutuksen määrärahan jakamisesta nyt vuonna 2005 niin voisitko ystävällisesti ilmoittaa missä se oli julkaistu ??

Liite[*1]

Rescue.fi -
https://rescue.fi/forum/viewtopic.php/3486

[*1] http://www.rescue.fi/tmp/kiintvero_liite.doc