Posted on: 10/27/05 05:22
By: kekkonen
Kuulin juuri uutisen
Spede Pasanen on kuollut
Posted on: 10/27/05 05:35
By: Kuningas
Ei voi olla totta...
Loppuuko nyt kulttiohjelma speden spelit?
Kuka näyttelee Härski Hartikaista?
Saanko enää arvoistani seuraa greenille?
Spede Pasanen on kuollut
Posted on: 10/27/05 14:19
By: idi
Väärää tietoa, olen nähnyt Cdi:n salaisen valokuvan jossa Spede Pasanen on Afganistanissa Osaman henkivartiokaartin tark
Spede Pasanen on kuollut
Posted on: 10/27/05 15:52
By: watti
Rauha hänen sielulleen !
Spede oli kova jätkä !