Subject: Unelma peli...

Posted on: 05/10/04 20:15
By: idi

Idi ihastui ja lorotteli hunajaa kalsareihin, samalla kastellen itä-auton penkit ajaessaan päivänä muutamana ohi Vantaan as. 3 jonka pihalla seisoi Hyvinkään palokunnan vanha 15 kiitokorin valmistama nokka sisu! Uskoisin että kyseinen yksikkö on vielä varustettu vanhalla kunonnon wail sireenillä, joka viheltää korkealta ja kovaa.. aivan tässä herkistyy muistellessa vanhoja hyviä -80 luvun aikoja! Ah ne sisun maskuliiniset ulkomuodot ja sen fallos symboolimainen pitkä keula! idi tahtoo tuollasen pepa leirille... pakko saada!!!

T:idi

ps: Vittu mä oon oikeesti herkkä ja hieno jätkä ja mulle ei vittuilla!

Unelma peli

Posted on: 05/10/04 20:21
By: Admin

Tiedät itsekin keneltä kysyä, ota puhelin käteen...

Unelma peli

Posted on: 05/14/04 20:04
By: watti

Katsokaas mitä joku heitti fireimagesiin tosta nokka-SISUsta.
Että oikein huhu kertoi sen menevän seutulan VPK:lle ? HEH HEH vai mitä Clint ? Onkohan joku *censored*n jesus tai muu mäntti hyökännyt seutulaan ja vallannut VPK-talon ? Question Question Question
Mr. Green

Unelma peli

Posted on: 06/09/04 04:56
By: esanahka

[QUOTE BY= watti] HEH vai mitä Clint ? Onkohan joku *censored*n jesus tai muu mäntti hyökännyt seutulaan ja vallannut VPK-talon ? Question Question Question
Mr. Green
[/QUOTE]Ei kai kukaan ole niin hullu/mäntti että hyökkäisi seutulaan???Edes *censored*laiset!!!!
Miksi kukaan tahtoisi pilata noinkin upeaa SISUA monen hehtaarin pelto hommissa kun vantaalta löytyy kyseiseen hommaan volvo merkkisiä traktoreita ripakopallinen Mr. Green Mr. Green Mr. Green

Rescue.fi - Forum
https://rescue.fi/forum/viewtopic.php?showtopic=470