Subject: mistä paitoja

Posted on: 12/27/05 20:53
By: Mikko

voisikos joku ystävällisesti kertoa minulle mistä saisin FDNY paidan itselleni? onko suomessa jotain henkilöä jolta sen saisi tilattua? - Mikko

mistä paitoja

Posted on: 12/28/05 09:25
By: Korson Jeesus

Quote by: Mikko

voisikos joku ystävällisesti kertoa minulle mistä saisin FDNY paidan itselleni? onko suomessa jotain henkilöä jolta sen saisi tilattua? - Mikko

Täältä. Mutta mistä saa hanskoja?

mistä paitoja

Posted on: 12/28/05 15:44
By: idi

Elä poika turhaan osta mitään Amerikan hapatus paitoja, Viipurin torilta saat aitoja Karjalantasavallanpelastuskomppanianpaitoja, paitoja koristavat lukuiset työnsankarin merkit, isä isä leninin kuvat unohtamatta punatähtiä ja vasenkäsi nyrkkiin kohotettuna seisovia talonpoikasi tulitaistelijoita ! T: Idi Ps. Muista ostaa piippalakki, se on huva!

mistä paitoja

Posted on: 12/28/05 17:23
By: Darth Vader

Quote by: Mikko

voisikos joku ystävällisesti kertoa minulle mistä saisin FDNY paidan itselleni? onko suomessa jotain henkilöä jolta sen saisi tilattua? - Mikko

Tiedän parikin paikkaa koti-Suomessa,mutta ihan yhtä kappaletta ei ehkä kannata tilailla,Jos keräätte porukan ja saatte kasaan 10 kpl,niin paikka on valmiina. Tuo edellinen linkki on Ok,kannattaa katsoa toimitusehdot,jotta ei tule yhdelle paidalle hirmuisesti hintaa.

Re: mistä paitoja

Posted on: 12/20/07 15:42
By: Sankoruisku

tuolta ainakin löytyy jotain paitoja ja lippiksiä - > www.*censored*.fi Linkki poistettu by *censored*n Jeesus

Re: mistä paitoja

Posted on: 12/20/07 15:51
By: Korson Jeesus

Arvon Sankoruisku, Tältä sivustolta on saatavissa mainostilaa sopimuksen mukaan. Mainoksiksi tulkittavat viestit tullaan poistamaan foorumilta ylläpidon harkinnan mukaan.

Rescue.fi - Forum
https://rescue.fi/forum/viewtopic.php?showtopic=4731