Posted on: 04/21/06 13:07
By: kekkonen
http://www.vaestoliitto.fi/lapsettomuus/lahjasolut_ja_spermapankki/
luovuta spermaa
Posted on: 04/21/06 13:20
By: watti
Kivaa ja turvallista hommaa sekä saa katsoa alan uutuus leffat ilmaiseksi !
Myös alan lehdet ovat edustettuna ko. paikalla.
luovuta spermaa
Posted on: 10/24/06 06:27
By: kekkonen
Tietääkö kukaan onko k.o paikassa uusinta retro-jallua tai sopimuspalokuntalainen-lehteä?
luovuta spermaa
Posted on: 10/24/06 13:25
By: watti
Quote by: kekkonenTietääkö kukaan onko k.o paikassa uusinta retro-jallua tai sopimuspalokuntalainen-lehteä?
Soppalehteä ei ollut mutta Retro-Jalluja löytyi kyllä !
luovuta spermaa
Posted on: 10/25/06 09:02
By: Ruusu
Watilla taitaa olla oma kohtaista kokemusta!
luovuta spermaa
Posted on: 10/25/06 14:07
By: watti
Quote by: RuusuWatilla taitaa olla oma kohtaista kokemusta!
Kyllä jo vuodesta 1983
Mutta kohta sekin tulonlähde loppuu kun oon liian vanha !
luovuta spermaa
Posted on: 10/29/06 18:20
By: kekkonen
Paljonkos mällistä maksetaan?
Onko kyseessä litrahinta?