Subject: Oletko kommunisti?

Posted on: 07/01/06 08:47
By: idi

Niin kuinka on vastaappa rehellisesti? Itse heräsin tänä aamuna klo 6 lievästi harittavin silmin päässäni se tuttu arla lehmä sarvillansa tuikkimassa! Siinnä muutama loiventava ja alkoihan se olo siitä kohentua, noo siinnä sitten puhelin pärisemään ja rahakasta kolutus keikkaa ois ollut tarjolla! Minäpä poika kohteliaasti kieltäydyin siitä vedoton harvoihin vapaa päiviini! Tästäpä alkoi ajatus päissäni itämään, olenko kommunisti? Kyllähän minä olen milloin vain valmis pienellä palkalla kapitalistin lavettia vetämään tai samaisella pienellä palkka uhramaan tarvittaessa henkeni ja terveyteni toisten omaisuuden puolesta! Mutta kun olisi kyse rahakkaasta yritystoiminnasta niin automaattisesti sitä tulee kieltäydyttyä! Dg: Syntymä kommunisti itse sitä tiedostamatta! Ps: Korkaan kohta 8 plo:nSir Horatio Nelsonia

Oletko kommunisti?

Posted on: 07/01/06 11:01
By: Darth Vader

Kyllä oli riipaisevaa luettavaa!! Selvät geeneissä saadut punataudin oireet, Esko-Juhani Tennilä ja Rautaruukin Raahen tehtaiden luottamusmies ovat sinusta ylpeitä. Tätä täytyy pohtia seuraavassa politbyroon istunnossa, kun toverit kokoontuvat Raivaajien patsaalle. Aloitankin istunnon heti, tovereina 24 kpl A Le Coq, ( 5,2 vol/ EUR 12.30 Tallinnan Rimistä.) Mietitään, ja annetaan raportteja kun istunto pääsee päätöslauselmaan asti.

Oletko kommunisti?

Posted on: 07/01/06 17:26
By: Tiikeri Puinen

Quote by: Darth Vader

Mietitään, ja annetaan raportteja kun istunto pääsee päätöslauselmaan asti.

...mites...tuota...mitalleja aiheesta, jos oikeen työryhmätasolla aiotte asiaa puida

Oletko kommunisti?

Posted on: 07/01/06 17:58
By: Darth Vader

...ööör... perkele Englanti hävis, Portugalin neidit meni jatkoon. Täytyy kouluttaa niitä syksyllä,kun ne pelaa Suomea vastaan. Juu ,kunnon kommunisti kantaa aina mitaleja tyylikkäästi, te herra Tiikeri,jolla on ilmeisen taiteellinen silmä, palkataan puolueen mitalijeesukseksi, saatte suunnitella mitalin vuoden joka päivälle, joita on sitten pakko pitää puolueen päätöksellä yötä päivää.

Oletko kommunisti?

Posted on: 07/01/06 21:37
By: quasimodo

EN. Muistelin, että joskus olen kuullut näin; Kuollut kommari on hyvä kommari.

Oletko kommunisti?

Posted on: 07/02/06 12:35
By: watti

Mitä meinaatte ? Eix ne kommarit ole lopetettu jo aikoja sitten ? En ole ainakaan enään nähnyt meitin raitilla yhtään vappumarssia moneen vuoteen. Silloin ne marssitkin loppui kun kommarit tekivät sen konkurssin, vuosilukua en muista mutta kauan siitä on ?

Rescue.fi - Forum
https://rescue.fi/forum/viewtopic.php?showtopic=6355