Posted on:
08/26/04 21:27
By:
watti
Tein tänään sammutushyökkäyksen tuuloksella baariin !
Millä sinä sammutat janosi ?
Löydätkö kuvasta tuttuja sammuttimia ?
Ainoastaan Lammin-Sahti puuttuu kuvasta, syynä Clintin kommentit ko. Juoman mausta.
Oletko maistanut KÄKI olutta ??