Posted on: 08/26/04 21:27
By: watti

Tein tänään sammutushyökkäyksen tuuloksella baariin !
Millä sinä sammutat janosi ?
Löydätkö kuvasta tuttuja sammuttimia ?
Ainoastaan Lammin-Sahti puuttuu kuvasta, syynä Clintin kommentit ko. Juoman mausta.
Oletko maistanut KÄKI olutta ??
Mr. Green

Rescue.fi -
https://rescue.fi/forum/viewtopic.php/718