Subject: oletteko nainen?

Posted on: 09/10/04 18:50
By: kekkonen

niin oletteko?

oletteko nainen?

Posted on: 09/10/04 19:35
By: Clint Eastwood

En ole.

Laitetaanko galluppi pystyyn?

oletteko nainen?

Posted on: 09/10/04 20:52
By: esanahka

JOOO!!!!!!!

oletteko nainen?

Posted on: 09/10/04 20:55
By: lips

Haluaisin olla....

oletteko nainen?

Posted on: 09/10/04 21:20
By: Korson Jeesus

Itse en muistaakseni ole, intin kutsunnoissa tätä taidettiin kysyä ja silloin laitettiin rasti johonkin ruutuun.

Kerran minulla kyllä oli nainen, mutta sitten se puhkesi kesken kiivaan käyttösession. Puhummekohan me nyt samasta asiasta?

Jesse

oletteko nainen?

Posted on: 09/11/04 21:11
By: Clint Eastwood

Kiristääkö vanne päätäsi? Entä ryhtyisitkö kukkakauppiaaksi?

Kekkosella muistaakseni oli kukkakauppavisio.

oletteko nainen?

Posted on: 09/12/04 09:40
By: kekkonen

Joo,vastasin tohon kukkakauppiaskysymykseen,että kaikki busines mistä saa tuottoa kiinnostaa!

oletteko nainen?

Posted on: 09/12/04 18:54
By: Clint Eastwood

Ymmärtääkseni olette tuon testin seurauksena luonut ennennäkemättömän sotilasuran? Tykkimiehestä puolustusvoimien ylipäälliköksi?

Voitteko antaa tuleville isänmaanne toivoille vinkkejä myös muiden kysymysten osalta? Miten itse vastaisitte "oletteko nainen" kysymykseen?

oletteko nainen?

Posted on: 09/14/04 21:19
By: Korson Jeesus

Muistaakseni vastasin silloin intissä kysymykseen rehellisesti, kuten muihinkin esitettyihin kysymyksiin (Seuraako joku sinua?, Onko sinut joskus siepattu?, Rakastatko isääsi enmmän kuin äitiäsi?). Nyt vanhemmalla iällä en olekaan enää niin varma vastaisinko kaikiin kysymyksiin samoin.

Onko siis mahdollista, että en enää olisi nainen, vaikka mielestäni sitä intissä olinkin?

Jesse

oletteko nainen?

Posted on: 09/15/04 06:39
By: Darth Vader

Kyllä se on täysin mahdollista, ja jopa luonnollista.Eläinkunta tuntee useita esimerkkejä joissa sukupuoli vaihtuu iän myötä, ja meillä Tähtiarmeijassa
pikku sukupuolenvaihtosessio on ainoa tapa saada iltaisin ohjelmaa aikaiseksi kun ollaan tekemässä tylsää aikahyppyä kolmen warpin nopeudella aurinkokunnasta toiseen.

oletteko nainen?

Posted on: 09/15/04 10:02
By: kekkonen

[QUOTE BY= Clint Eastwood] Ymmärtääkseni olette tuon testin seurauksena luonut ennennäkemättömän sotilasuran? Tykkimiehestä puolustusvoimien ylipäälliköksi?
Voitteko antaa tuleville isänmaanneen itse vastaisitte "oletteko nainen" kysymyk toivoille vinkkejä myös
muiden kysymysten osalta? Mitseen?[/QUOTE]
Ensinnäkin herra taitaa kirjoitella näitä juttujaan suhteellisen koomassa tai sitten kaipaat sienikirjaa kirjahyllyysi!(vai oletteko maanneet isänne?)
Oikea vastaus kysymykseen oletteko te nainen on:Hetki niin katson! Sitseen!

oletteko nainen?

Posted on: 05/11/05 11:43
By: Ruusu

[QUOTE BY= *censored*n Jeesus] Muistaakseni vastasin silloin intissä kysymykseen rehellisesti, kuten muihinkin esitettyihin kysymyksiin (Seuraako joku sinua?, Onko sinut joskus siepattu?, Rakastatko isääsi enmmän kuin äitiäsi?). Nyt vanhemmalla iällä en olekaan enää niin varma vastaisinko kaikiin kysymyksiin samoin.

Onko siis mahdollista, että en enää olisi nainen, vaikka mielestäni sitä intissä olinkin?

Jesse[/QUOTE]

Eihän se mitään todista vaikka intin oletkin käynnyt... Moni nainenkin siellä nykyään hyppii!
katse sinne jalkoväliin ja sitten vastaamaan! Razz

oletteko nainen?

Posted on: 05/11/05 13:29
By: Korson Jeesus

[QUOTE BY= Ruusu]
Eihän se mitään todista vaikka intin oletkin käynnyt... Moni nainenkin siellä nykyään hyppii!
katse sinne jalkoväliin ja sitten vastaamaan! Razz [/QUOTE]

Arvoisa Ruusu,

aikani jalkoväliäni katseltuani päätin käydä kysymässä ihan ammattilaisen mielipidettä asiasta. Marssin paikalliseen terveyskeskukseen ja pyysin hoitajaa ystävällisesti vilkaisemaan jalkoväliäni.

Hoitaja antoi minulle kuvassa näkyvän testin, josta saadustä näytteestä ilmeisesti voidaan todeta luotettavasti olenko nainen.



Tuloksia odotellen,

Jesse

oletteko nainen?

Posted on: 05/11/05 17:46
By: Darth Vader

Voi luoja,tämäkin vielä ...
Tuon jälkeen kaikkien neljän viisaudenhampaan poisto samalla kertaa alkaa tuntua pikkuvialta.
Mulla on Ph-liuskoja ,testataan se näyte,niin saat sen pullon pois jääkaapista tilaa viemästä.

oletteko nainen?

Posted on: 05/12/05 12:43
By: Ruusu

[QUOTE BY= Darth Vader] Voi luoja,tämäkin vielä ...
Tuon jälkeen kaikkien neljän viisaudenhampaan poisto samalla kertaa alkaa tuntua pikkuvialta.
Mulla on Ph-liuskoja ,testataan se näyte,niin saat sen pullon pois jääkaapista tilaa viemästä.[/QUOTE]

Parempi etten tuohon sano mitään! Tarkoitin lähinnä että katsokaa sinne haarujenväliin löytyykö sieltä kalua vai ei! Jos löytyy olette todennäköisesti mies!

oletteko nainen?

Posted on: 05/13/05 10:27
By: kekkonen

Minulta löytyy virtsa-pussi jalkojenvälistä!
Olenko mies vai nainen?

oletteko nainen?

Posted on: 05/14/05 07:31
By: esanahka

[QUOTE BY= kekkonen] Minulta löytyy virtsa-pussi jalkojenvälistä!
Olenko mies vai nainen?[/QUOTE]Onko jalkojenne välissä yksi pussi vai mahdollisesti useampikin?Jos vastauksenne on yli kaksi kappaletta kehottaisin teidän soittavan numeroon 02 313 2635
He kyllä kertovat kuis ny sit on sillai asiat Wink

oletteko nainen?

Posted on: 05/14/05 15:56
By: Darth Vader

Ja tämä on tietenkin *censored* Murren eli Manu Koiviston kotinumero,joka neuvoo toista pressaa sujuvasti monella kielellä ja t-u-r-u-k-s-i.

oletteko nainen?

Posted on: 05/15/05 09:06
By: Ruusu

Apua teitä olette kaikki aivan sekaisin! Laughing Out Loud

oletteko nainen?

Posted on: 05/18/05 10:13
By: esanahka

[QUOTE BY= Ruusu] Apua teitä olette kaikki aivan sekaisin! Laughing Out Loud [/QUOTE]En ainakaan lääkärin mukaan.Joten mihin diagnosisi perustuu???
Oletko mahdollisesti itse sekaisin?
Näytkö vihreitä renkaita ohi ajavissa autoissa?
Oletko miettinyt muuttamista Ko Rs ooN?
Oletko miettinyt ryhtymistä palomieheksi??

oletteko nainen?

Posted on: 05/18/05 11:43
By: Ruusu

[QUOTE BY= esanahka] [QUOTE BY= Ruusu] Apua teitä olette kaikki aivan sekaisin! Laughing Out Loud [/QUOTE]En ainakaan lääkärin mukaan.Joten mihin diagnosisi perustuu??? noihin juttuihin
Oletko mahdollisesti itse sekaisin? paljon mahdollista että olen itsekkin sekaisin
Näytkö vihreitä renkaita ohi ajavissa autoissa? en nää
Oletko miettinyt muuttamista Ko Rs ooN? en oo
Oletko miettinyt ryhtymistä palomieheksi??[/QUOTE] olen palomnaiseksi

oletteko nainen?

Posted on: 05/18/05 17:35
By: Darth Vader

[QUOTE BY= Ruusu] Apua teitä olette kaikki aivan sekaisin! Laughing Out Loud [/QUOTE]

Pianhan se sulle selvisi!!
Itse asiassa koko toiminta täällä perustuu interaktiiviseen paranormaalien tapausten frekvenssien analysointiin ja spekulointiin absurdeilla argumenteilla.

oletteko nainen?

Posted on: 05/18/05 17:48
By: lips

[QUOTE BY= Darth Vader] [QUOTE BY= Ruusu] Apua teitä olette kaikki aivan sekaisin! Laughing Out Loud [/QUOTE]

Pianhan se sulle selvisi!!
Itse asiassa koko toiminta täällä perustuu interaktiiviseen paranormaalien tapausten frekvenssien analysointiin ja spekulointiin absurdeilla argumenteilla.[/QUOTE]

Liittyykö tuo sauvakävelyyn?

oletteko nainen?

Posted on: 05/18/05 17:50
By: Darth Vader

Suurin piirtein juu,ihan miten herra haluaa sauvoja käyttää.

oletteko nainen?

Posted on: 05/18/05 23:28
By: Korson Jeesus

[QUOTE BY= Darth Vader]
Itse asiassa koko toiminta täällä perustuu interaktiiviseen paranormaalien tapausten frekvenssien analysointiin ja spekulointiin absurdeilla argumenteilla.[/QUOTE]

Tosiasia on, että kielellinen kontribuutio teoreettisessa oikeudellisessa keskustelussa järkeistää käsitystämme kyseisestä asiakokonaisuudesta, mihin tavallaan liittyy myös runsain määrin esiintyvää suurpiirteisyyttä sekä rauhattomuutta.

Lähde: http://puppulausegeneraattori.fi/

oletteko nainen?

Posted on: 05/19/05 11:16
By: Ruusu

Mutta silti olette kaikki aivan sekaisin! plen jokseenkin nopea tuollaisia huomaamaan! Tai ainekin niin itse luulen! Big Grin

oletteko nainen?

Posted on: 05/19/05 12:52
By: Darth Vader

Juu ei se haittaa,täällä on kuitenkin keskimäärin hauskempaa kuin monella muulla foorumilla kun ei tartte jännittää kovinkaan paljon omaa itseään.Kaikenlisäksi moni hämmästyisi jos tietäisi mitä tämä porukka oikeasti työkseen tekee...

oletteko nainen?

Posted on: 05/19/05 13:11
By: Wilhemi

Palataksemme Arrow takaisin otsikon aiheeseen... Joko Jessen sukupuoli on selvinnyt? Monisatapäinen yleisö odottaa jännityksellä suoritetun testin tulosta Exclaimation

oletteko nainen?

Posted on: 05/19/05 13:16
By: Wilhemi

[QUOTE BY= Darth Vader].Kaikenlisäksi moni hämmästyisi jos tietäisi mitä tämä porukka oikeasti työkseen tekee...[/QUOTE]

Minulla on tiettyjä aavistuksia, mutta ne ovat niin jyrkässä ristiriidassa täällä nähdyn ja ao. ammattiryhmiltä perinteisesti odotetun ilmaisutyylin välillä, etten uskalla ajatuksiani äänen sanoa. Rolling Eyes

oletteko nainen?

Posted on: 05/19/05 13:23
By: Darth Vader

Turhaa jännität,täällä paikalla on vain koko valtakunnan kerma , tai ainakin kuivat kuoret siitä päältä...
Jesse on tiettävästi edelleen epätietoinen onko hän kaksineuvoinen vai löytyikö jotain, jolla hänet voisi luokitella kuuluvaksi johonkin jo olemassa olevaan luonnonlajiin.

oletteko nainen?

Posted on: 05/19/05 13:38
By: Ruusu

Huh... Onneksi täällä on jotenkuten rentoa meininkiä ja onhan täällä kiva jutella kun ei paljoon tarvi miettiä mitä kirjoittaa!

Niin oletteko te nyt miehiä vai naisia?

oletteko nainen?

Posted on: 05/19/05 15:19
By: watti

[QUOTE BY= Darth Vader] Juu ei se haittaa,täällä on kuitenkin keskimäärin hauskempaa kuin monella muulla foorumilla kun ei tartte jännittää kovinkaan paljon omaa itseään.Kaikenlisäksi moni hämmästyisi jos tietäisi mitä tämä porukka oikeasti työkseen tekee...[/QUOTE]
Tuo pitää kyllä paikkansa, jos ne tietäis mitä me oikeesti puuhaillaan niin eivät uskaltais kirjoitella tänne laisinkaan ??
Mr. Green

oletteko nainen?

Posted on: 05/19/05 15:31
By: Darth Vader

[QUOTE BY= Ruusu] Huh... Onneksi täällä on jotenkuten rentoa meininkiä ja onhan täällä kiva jutella kun ei paljoon tarvi miettiä mitä kirjoittaa!

Niin oletteko te nyt miehiä vai naisia?[/QUOTE]

Tosiasia,jota ei voi väistellä halusi tai ei on että valtaosa tästä porukasta,ainakin ne jotka tunnen kotigalaksista,ajavat parran aamuisin eli ovat itä-saksalaisia naisia...

No juu,myönnetään... pojat on poikia ja niin täälläkin.Meitä on täällä ukkolauma jota on vaikea ohittaa kun tekee yhteiskunnallisesti merkittäviä päätöksiä tai perhepolittinen tilanne uhkaa eskaloitua.
Osaamista on laidasta laitaan ja laidan yli,
täältä saa niin lainopilliset neuvot,ihan oikeasti,
vastaukset norsun ilmavaivoihin tai siihen miksi on hyvä varata kotiin 15 paalia heinää.

Kuten otsikko kertoo sivun yläreunassa: Dedicated for global excellence,täydellistä tilanteen hallintaa ympäri maailmaa.

oletteko nainen?

Posted on: 05/19/05 16:16
By: lips

Minä tykkään apinoista.

oletteko nainen?

Posted on: 05/19/05 16:27
By: Darth Vader

[QUOTE BY= watti] [QUOTE BY= Darth Vader] Juu ei se haittaa,täällä on kuitenkin keskimäärin hauskempaa kuin monella muulla foorumilla kun ei tartte jännittää kovinkaan paljon omaa itseään.Kaikenlisäksi moni hämmästyisi jos tietäisi mitä tämä porukka oikeasti työkseen tekee...[/QUOTE]
Tuo pitää kyllä paikkansa, jos ne tietäis mitä me oikeesti puuhaillaan niin eivät uskaltais kirjoitella tänne laisinkaan ??
Mr. Green [/QUOTE]
Juu ei parane kertoa että täällä on väkeä joilla on puhelimen pikavalinnassa sisäministeri,ulkoministeri,lääninhallitus,pääesikunta,ilmailulaitos,Kosovon esikunta, lakitoimisto, ja sitä rataa.
Selväpäisimmät on jo ehkä huomanneet että ei kannata huulena kysyä täällä päin onnistuuko joku asia,kun se on jo käytännössä tehty,ennen kuin ehtii painaa Enteriä.

oletteko nainen?

Posted on: 05/19/05 17:54
By: watti

[QUOTE BY= lips] Minä tykkään apinoista.[/QUOTE]
Koivukylässä on kaikki mahdollista !
Mr. Green

oletteko nainen?

Posted on: 05/19/05 20:11
By: Korson Jeesus

[QUOTE BY= Wilhemi] Palataksemme Arrow takaisin otsikon aiheeseen... Joko Jessen sukupuoli on selvinnyt? Monisatapäinen yleisö odottaa jännityksellä suoritetun testin tulosta Exclaimation [/QUOTE]

Lapussa lukee "Labra 20.5. klo 9.00", joten toivottavasti silloin selviää jotain.

[QUOTE BY= Wilhemi] [QUOTE BY= Darth Vader].Kaikenlisäksi moni hämmästyisi jos tietäisi mitä tämä porukka oikeasti työkseen tekee...[/QUOTE]

Minulla on tiettyjä aavistuksia, mutta ne ovat niin jyrkässä ristiriidassa täällä nähdyn ja ao. ammattiryhmiltä perinteisesti odotetun ilmaisutyylin välillä, etten uskalla ajatuksiani äänen sanoa. Rolling Eyes [/QUOTE]

Ei kannata turhia jännittää. Kerro pois, huomaat kyllä kun olet väärässä.

oletteko nainen?

Posted on: 05/19/05 20:17
By: Clint Eastwood

[QUOTE BY= Ruusu] Huh... Onneksi täällä on jotenkuten rentoa meininkiä ja onhan täällä kiva jutella kun ei paljoon tarvi miettiä mitä kirjoittaa!
[/QUOTE]

Tämä on vakavin paikka mihin olet eläissäsi eksynyt.

Täällä joutuu vastaamaan sanoistaan ja lupauksistaan oikeasti. Yksikään uutisoitu juttu ei ole paskan jauhamista, vaan me olemme tottuneet Ratkaisemaan ja hallitsemaan tilanteita.

oletteko nainen?

Posted on: 05/23/05 11:18
By: Ruusu

[QUOTE BY= Clint Eastwood] [QUOTE BY= Ruusu] Huh... Onneksi täällä on jotenkuten rentoa meininkiä ja onhan täällä kiva jutella kun ei paljoon tarvi miettiä mitä kirjoittaa!
[/QUOTE]

Tämä on vakavin paikka mihin olet eläissäsi eksynyt.

Täällä joutuu vastaamaan sanoistaan ja lupauksistaan oikeasti. Yksikään uutisoitu juttu ei ole paskan jauhamista, vaan me olemme tottuneet Ratkaisemaan ja hallitsemaan tilanteita.[/QUOTE]
Apua ei saa pelaästytellä! Mutta siis kaikeata sanomisestahan pitää ottaa siis vastuu!
Onko täällä foorumilla muita naisia kuin minä vai olenko ainoa?

oletteko nainen?

Posted on: 05/23/05 12:59
By: Darth Vader

Jaa,sen kun tietäis.Ja entäs sitten jos ei ole,eikös laatu korvaa määrän???
Ainakin tähän asti olet pitänyt hyvin puolesi.
Missä muuten olit viikonloppuna ,kun tuntui olevan hiljaista siellä päin?
Ja Clint on ihan mukava mies,vaikka se kuudesti laukeavallaan joskus sohiikin,ei sitä tartte jännittää.
Ainoa asia josta täällä muistutetaan oikeasti ja josta joutuu vastaamaan on jos on luvannut kaljat,paukut ,sapuskat tai muut luontaisedut ,niistä ei tingitä, ja ensi viikolla meillä on esimerkiksi kimppakestit, tosin täällä Keski-Uudellamaalla,jossa on tarkoitus tarjoilun pelata valiojoukkojen koulutuskeskuksessa .Vaikka mistäs minä tiedän missä olet,niin että mukaan vaan.

oletteko nainen?

Posted on: 05/23/05 19:27
By: Clint Eastwood

[QUOTE BY= Ruusu]
Onko täällä foorumilla muita naisia kuin minä vai olenko ainoa?[/QUOTE]

*censored*n Jeesuksen testi ei ilmeisesti ole vielä valmistunut?

oletteko nainen?

Posted on: 05/24/05 09:55
By: Korson Jeesus

[QUOTE BY= Clint Eastwood]

*censored*n Jeesuksen testi ei ilmeisesti ole vielä valmistunut?[/QUOTE]

Testin tulokset tulivat: En ole raskaana.

oletteko nainen?

Posted on: 05/24/05 11:04
By: Ruusu

[QUOTE BY= Darth Vader] Jaa,sen kun tietäis.Ja entäs sitten jos ei ole,eikös laatu korvaa määrän???
Ainakin tähän asti olet pitänyt hyvin puolesi.
Missä muuten olit viikonloppuna ,kun tuntui olevan hiljaista siellä päin?.[/QUOTE]

Eipä sillä väliä olen muutenkin tottunnut olemaan miesten kanssa paljon enenmmän kun naisten kanssa tai siis no miesten kanssa tulee paremmin toimeen kun naisten! Olen siis hyvin oppinnut pitämään puoliani.
Viikonloppu meni ryypätessä ja Lappeenrannassa kisoissa! Siksi minua ei siis ole kovinkaan näkynnyt täällä! Laughing Out Loud

Voi teitä miehiä... Testistä vastaukseksi en ole raskaana..hyvin menee (mutta menkööt) Cool

oletteko nainen?

Posted on: 05/24/05 17:59
By: lips

Olette rohkaisseet minua sen verran että kävin Peijaksen sairaalassa tekemässä isyystestin.
Testin mukaan olen kuuden Korkeasaaren paviaanin isä ja yhden eno. Ei yllätyksiä siis.

oletteko nainen?

Posted on: 05/24/05 18:19
By: Darth Vader

[QUOTE BY= Ruusu] [QUOTE BY= Darth Vader] Jaa,sen kun tietäis.Ja entäs sitten jos ei ole,eikös laatu korvaa määrän???
Ainakin tähän asti olet pitänyt hyvin puolesi.
Missä muuten olit viikonloppuna ,kun tuntui olevan hiljaista siellä päin?.[/QUOTE]

Eipä sillä väliä olen muutenkin tottunnut olemaan miesten kanssa paljon enenmmän kun naisten kanssa tai siis no miesten kanssa tulee paremmin toimeen kun naisten! Olen siis hyvin oppinnut pitämään puoliani.
Viikonloppu meni ryypätessä ja Lappeenrannassa kisoissa! Siksi minua ei siis ole kovinkaan näkynnyt täällä! Laughing Out Loud

Voi teitä miehiä... Testistä vastaukseksi en ole raskaana..hyvin menee (mutta menkööt) Cool [/QUOTE]
Kuullosti hyvältä selitykseltä, ja varsin normaalilta toiminnalta tähän ryhmään verrattuna.
Täälläkin harrastetaan erilaisia kisoja,tosin osanottajat on tarkoin jaettu amattilaisten ja amatöörien sarjoihin ja niiden sisällä sarjat ovat yli ja alle 1,5 promillea.
Parin viikon päästä ajettava Keski-Uusimaa GP
on jo ennakkoon myyty 27 maahan ja parille muulle planeetalle .Kannattaa osallistua,vielä on ilmoittautumisaikaa jäljellä.

oletteko nainen?

Posted on: 05/25/05 12:59
By: Ruusu

[QUOTE BY= Darth Vader] [QUOTE BY= Ruusu] [QUOTE BY= Darth Vader] Jaa,sen kun tietäis.Ja entäs sitten jos ei ole,eikös laatu korvaa määrän???
Ainakin tähän asti olet pitänyt hyvin puolesi.
Missä muuten olit viikonloppuna ,kun tuntui olevan hiljaista siellä päin?.[/QUOTE]

Eipä sillä väliä olen muutenkin tottunnut olemaan miesten kanssa paljon enenmmän kun naisten kanssa tai siis no miesten kanssa tulee paremmin toimeen kun naisten! Olen siis hyvin oppinnut pitämään puoliani.
Viikonloppu meni ryypätessä ja Lappeenrannassa kisoissa! Siksi minua ei siis ole kovinkaan näkynnyt täällä! Laughing Out Loud

Voi teitä miehiä... Testistä vastaukseksi en ole raskaana..hyvin menee (mutta menkööt) Cool [/QUOTE]
Kuullosti hyvältä selitykseltä, ja varsin normaalilta toiminnalta tähän ryhmään verrattuna.
Täälläkin harrastetaan erilaisia kisoja,tosin osanottajat on tarkoin jaettu amattilaisten ja amatöörien sarjoihin ja niiden sisällä sarjat ovat yli ja alle 1,5 promillea.
Parin viikon päästä ajettava Keski-Uusimaa GP
on jo ennakkoon myyty 27 maahan ja parille muulle planeetalle .Kannattaa osallistua,vielä on ilmoittautumisaikaa jäljellä.[/QUOTE]

Meillä tämä menee ainekin useimmiten silleen että kilpailujoukkue on kisoihin asti selvinpäin ja sitten alkaa tämä riemukas juhliminen! Selittelyä on kahdenlaista todemn pitäviä ja sitten niitä jossa tapahtumatb ovat humalatilan takia unohtanut ja pitää keksiä jotain selitettävää ettei joudu täysin noloksi! Big Grin

oletteko nainen?

Posted on: 05/25/05 15:19
By: Darth Vader

Tulkaa tänne kisoihin,niin ei tartte selitellä vaikka kiertäisi rataa väärään suuntaan ,onkii ilman siimaa ja koukkua tai pelaisi traumapalloa(Keski-Uusimaan versio jalkapallosta,suom.huom.) keilapallolla.
Tärkeintä ei ole voitto,vaan ylivoimainen voitto,niinhän se meni...?
Ja sukupuolten välinen tasa-arvo toteutuu täysillä,
samanlailla otetaan niin miestä kuin naistakin oli laji mikä hyvänsä.

oletteko nainen?

Posted on: 05/25/05 21:03
By: Clint Eastwood

[QUOTE BY= Ruusu]
Eipä sillä väliä olen muutenkin tottunnut olemaan miesten kanssa paljon enenmmän kun naisten kanssa
[/quote]
Eli olet biseksuaali?


Olen siis hyvin oppinnut pitämään puoliani.

Jää nähtäväksi.


Meillä tämä menee ainekin useimmiten silleen että kilpailujoukkue on kisoihin asti selvinpäin ja sitten alkaa tämä riemukas juhliminen!

Tuon voi tulkita ainakin kahdella tavalla.


oletteko nainen?

Posted on: 05/26/05 05:16
By: GSG9

[QUOTE BY= Darth Vader] Tärkeintä ei ole voitto,vaan ylivoimainen voitto,niinhän se meni...?
Ja sukupuolten välinen tasa-arvo toteutuu täysillä,
samanlailla otetaan niin miestä kuin naistakin oli laji mikä hyvänsä.
[/QUOTE]

Tärkeintä ei ole voitto, edes ylivoimainen. Tärkeitä on VASTUSTAJAN TÄYDELLINEN NOLAAMINEN TAI MURTAMINEN.

Toisaalta näissä piireissä tuo naisen OTTAMINEN kuulostaa kuitenkin houkuttelevammalat. Mutta jos kauniisti näin tuttavaporukassa pyytää niin misk ei....

oletteko nainen?

Posted on: 05/26/05 10:26
By: Ruusu

Olen kyllä pesunkestävä Hetero! Eikä minusta mitään muuta saa vaikka maksettaisiin mitä!
Ja todellakin elämä on heitellyt minua aika moneen suuntaan joten olen paljon oppiunnut siintäkin eli osaan todellakin paljon pitää puoliani

Miten tuon kisa juhlimis jutun voi tulkita monella eri tapaa! Meille ei voitto ole mikään tärkeä vaikka sitä aina lähdetään tavoittelemaan!

oletteko nainen?

Posted on: 05/26/05 18:31
By: lips

Mistä tässä Keskiuusimaa GP:ssä on kyse? Joudunko tuunaamaan Nissan Sunnyani? Mikä on pääpalkinto? Saako palkintopallilla laskea housut alas?

oletteko nainen?

Posted on: 05/26/05 19:09
By: esanahka

[QUOTE BY= Ruusu] Olen kyllä pesunkestävä Hetero! Eikä minusta mitään muuta saa vaikka maksettaisiin mitä!
Ja todellakin elämä on heitellyt minua aika moneen suuntaan joten olen paljon oppiunnut siintäkin eli osaan todellakin paljon pitää puoliani

Miten tuon kisa juhlimis jutun voi tulkita monella eri tapaa! Meille ei voitto ole mikään tärkeä vaikka sitä aina lähdetään tavoittelemaan![/QUOTE]Rahalla saa vaikka mitä kunhan sitä on tarpeeksi oletettavaisti kukaan ei tarjonnut sitä tarpeeksi jotta poistuu tuo turha arkuus saman sukupuolen kanssa.
Tärkeintä ei ole voitto vaan kunnon jurri Mr. Green

oletteko nainen?

Posted on: 05/26/05 19:46
By: Clint Eastwood

[QUOTE BY= Ruusu] (höpötystä poistettu) [/QUOTE]

Todistettua tutkimusta ei siis ollut. Puhuit paskaa.

oletteko nainen?

Posted on: 05/26/05 19:48
By: Clint Eastwood

[QUOTE BY= lips] Mistä tässä Keskiuusimaa GP:ssä on kyse?[/quote]

Kyseessä on korkean tason johtamis- ja tilanteenhallintaharjoitus: Keski-Uusimaa Governance Practice.


Joudunko tuunaamaan Nissan Sunnyani?

Miten sunnyn raato liittyy johtamiseen?

Mikä on pääpalkinto?

Päivystävä tölkki päivystyksen päätyttyä.

Saako palkintopallilla laskea housut alas?

Kysy Kimiltä.

oletteko nainen?

Posted on: 05/27/05 14:10
By: lips




Joudunko tuunaamaan Nissan Sunnyani?

Miten sunnyn raato liittyy johtamiseen?

Ajattelin jos lisään luomukseeni 10 000 litran vesisäiliön voisin päästä johtokunnan suosioon ilman että likaan kieleni.

oletteko nainen?

Posted on: 05/27/05 18:55
By: esanahka

[QUOTE BY= lips]


Ajattelin [/QUOTE]Se ei oikein sovellu kaikille Wink

oletteko nainen?

Posted on: 05/30/05 13:11
By: Ruusu

[QUOTE BY= esanahka] [QUOTE BY= Ruusu] Olen kyllä pesunkestävä Hetero! Eikä minusta mitään muuta saa vaikka maksettaisiin mitä!
Ja todellakin elämä on heitellyt minua aika moneen suuntaan joten olen paljon oppiunnut siintäkin eli osaan todellakin paljon pitää puoliani

Miten tuon kisa juhlimis jutun voi tulkita monella eri tapaa! Meille ei voitto ole mikään tärkeä vaikka sitä aina lähdetään tavoittelemaan![/QUOTE]Rahalla saa vaikka mitä kunhan sitä on tarpeeksi oletettavaisti kukaan ei tarjonnut sitä tarpeeksi jotta poistuu tuo turha arkuus saman sukupuolen kanssa.
Tärkeintä ei ole voitto vaan kunnon jurri Mr. Green [/QUOTE]

Sopii kokeilla vaikka millä rahalla mutta tätä tyttöä ei paljoon millään saa liikkeelle! Joutuu maksamaan aivan liikaa!

oletteko nainen?

Posted on: 05/30/05 13:12
By: Ruusu

[QUOTE BY= Clint Eastwood] [QUOTE BY= Ruusu] (höpötystä poistettu) [/QUOTE]

Todistettua tutkimusta ei siis ollut. Puhuit paskaa.[/QUOTE]

tutkimukset ovat tehty mutta niinhän se on ettei kaikki mene aina silleen kun suunittelee!

oletteko nainen?

Posted on: 08/30/05 21:43
By: Clint Eastwood

[QUOTE BY= Ruusu]
tutkimukset ovat tehty mutta niinhän se on ettei kaikki mene aina silleen kun suunittelee! [/QUOTE]

Tutkimuksia tehtäessä annetaan yleensä väliraportti?

oletteko nainen?

Posted on: 08/31/05 14:09
By: GSG9

Juuri näinhän teki esim. estonian tutkija lautakuntakin. Valmistellaan kansalaisia tuleviin selittelyihin. Oli ne sitten totta tai ei.

oletteko nainen?

Posted on: 08/31/05 17:32
By: quasimodo

Olen kuullut poliisikoirasta, jonka nimi oli ja on varmaan vieläkin Jesse.

Re: oletteko nainen?

Posted on: 04/30/08 22:46
By: Korson Jeesus

Kysymys on jälleen ajankohtainen.

Re: oletteko nainen?

Posted on: 05/17/08 21:38
By: Clint Eastwood

Quote by: *censored*n+Jeesus

Kysymys on jälleen ajonkohtainen.



Liittyykö ajonkohtainen naisena oleminen viiteen lisäpitkään ja puolukkapaikkoihin? Ajetaanko marjaan kahtasataa?

Re: oletteko nainen?

Posted on: 11/29/08 22:34
By: Korson Jeesus

Oletteko Te nainen vai hallintopäällikkö?

Re: oletteko nainen?

Posted on: 11/30/08 10:19
By: Kuningas

... Olen Hallitopäällikkö

Re: oletteko nainen?

Posted on: 11/30/08 12:33
By: Tiikeri Puinen

Quote by: Kuningas

... Olen Hallitopäällikkö

Onhan kyseinen nimike huomioitu jo FRN- käyttäjien statusluokittelussa...?

Re: oletteko nainen?

Posted on: 11/30/08 13:38
By: 209

Onhan kyseinen nimike huomioitu jo FRN- käyttäjien statusluokittelussa...?[/p]
Tullee varmasti olemaan se arvoasteikon alimmainen...?

Re: oletteko nainen?

Posted on: 01/22/09 22:01
By: Clint Eastwood

Ingvar Kampradin lahja maailmalle, Ikea auttaa tämänkin kysymyksen ratkaisemisessa. Osoitteessa http://193.108.42.79:8080/ikea_fi/ikea-fi.cgi on Ikean "Kysy Annalta" -palvelu, jossa avulias virtuaalipersoona vastailee kysymyksiin. Kysymykseen: "oletteko te nainen?" Ikean assistentti vastaa sujuvasti: "Nimeni ja ulkonäköni perusteella voin sanoa että olen nainen." Myös toinen legendaarinen kysymys "anna koittaa" tuottaa varsin diplomaattisesti muotoillun vastauksen...

Re: oletteko nainen?

Posted on: 01/22/09 23:04
By: esanahka

Quote by: Clint+Eastwood

Ingvar Kampradin lahja maailmalle, Ikea auttaa tämänkin kysymyksen ratkaisemisessa. Osoitteessa http://193.108.42.79:8080/ikea_fi/ikea-fi.cgi on Ikean "Kysy Annalta" -palvelu, jossa avulias virtuaalipersoona vastailee kysymyksiin. Kysymykseen: "oletteko te nainen?" Ikean assistentti vastaa sujuvasti: "Nimeni ja ulkonäköni perusteella voin sanoa että olen nainen." Myös toinen legendaarinen kysymys "anna koittaa" tuottaa varsin diplomaattisesti muotoillun vastauksen...

Oli pakko esittää kysymys : Mistä saa hanskoja? Vastaus:Olen pahoillani, mutten osaa vastata tuohon kysymykseen.

Re: oletteko nainen?

Posted on: 01/23/09 23:51
By: Clint Eastwood

Kysymys: "Miks ei oo keikkaa" Anna vastasi: "Musiikki kuuluu monen ihmisen elämään hyvin läheisesti. Voit tutustua tämän sivun kautta TV- ja mediakalusteisiin sekä säilytysratkaisuihin." Anna vastaa aivan loogisesti.

Rescue.fi - Forum
https://rescue.fi/forum/viewtopic.php?showtopic=762