Posted on: 11/23/06 20:57
By: Vantaan YKKÖNEN
*censored*n Alepan "turvakamerakuvaa":
http://www.funnypictures.dk/funny-picture-530.htm
Asiallista käytöstä?
Posted on: 11/23/06 21:49
By: Korson Jeesus
Quote by: Vantaan YKKÖNEN*censored*n Alepan "turvakamerakuvaa":
http://www.funnypictures.dk/funny-picture-530.htm
Darth Vader asialla...
Asiallista käytöstä?
Posted on: 11/24/06 19:28
By: idi
Kivan näköiset nuo tähtilaivaston sammutusasut, ainoa mitä kaipaan on hieman lisää heijastimia!
Asiallista käytöstä?
Posted on: 11/24/06 20:51
By: Darth Vader
Oltiin keikan jälkeen pikku palautteella...
Heijastimet on jo palaneet pois,oma pukunikin on jo ihan musta ,niin kuin näätte.
Meillä on sentään edes nää puvut,Keski-Uudenmaan pukutilaus täyttää kuulemma kohta vuoden, ja pukuja ei vielä näy

Ompelimo on kuulemma jossain vanhan kyläkoulun vintillä, ja kukaan ei kohta enää tiedä mitä on tekeillä.
Jossain päin maailmaa rakennetaan paperitehdas vuodessa,mutta muutaman kymmenen puvun ompeleminen on ilmeisesti isompi projekti...
Asiallista käytöstä?
Posted on: 11/24/06 22:57
By: Tiikeri Puinen
Quote by: Darth VaderOmpelimo on kuulemma jossain vanhan kyläkoulun vintillä, ja kukaan ei kohta enää tiedä mitä on tekeillä.
Jossain päin maailmaa rakennetaan paperitehdas vuodessa,mutta muutaman kymmenen puvun ompeleminen on ilmeisesti isompi projekti...
Veikkaan että miettivät mistä saa lankoja
Asiallista käytöstä?
Posted on: 11/25/06 06:47
By: Korson Jeesus
Quote by: Darth VaderMeillä on sentään edes nää puvut,Keski-Uudenmaan pukutilaus täyttää kuulemma kohta vuoden, ja pukuja ei vielä näy
Eikös Moppe käy kohta ostamassa ne käteisellä jostain muualta?