Subject: Tilaa Sopimuspalokuntalainen-lehti ilmaiseksi

Posted on: 12/21/06 21:10
By: Clint Eastwood

Sopparisanomien näytelehden voi tilata ilmaiseksi osoitteessa

http://www.sopimuspalokuntalainen.fi/index.php?sivu=tilaalehti

Re: Tilaa Sopimuspalokuntalainen-lehti ilmaiseksi

Posted on: 12/21/06 21:23
By: Korson Jeesus

Quote by: Clint+Eastwood

Sopparisanomien näytelehden voi tilata ilmaiseksi osoitteessa

http://www.sopimuspalokuntalainen.fi/index.php?sivu=tilaalehti



Onko kyseessä se lehti, jossa Isto Kujala laatii itsestään jutun haastateltuaan itse itseään?

Re: Re: Tilaa Sopimuspalokuntalainen-lehti ilmaiseksi

Posted on: 12/21/06 21:34
By: Tiikeri Puinen

Quote by: *censored*n+Jeesus


laatii itsestään jutun haastateltuaan itse itseään?



Ei liity varsinaiseen aiheeseen, mutta TV 2:sella Mokon Kari näytti justiinsa mielenkiintosen dokumentin siitä Turkmenistanin resutentista, joka tässä juuri lopetti tupakoinnin

Re: Tilaa Sopimuspalokuntalainen-lehti ilmaiseksi

Posted on: 12/28/06 13:27
By: Whoot

Uusimmassa Sopparissa Isto omin sanoin kertoo, kuinka sankarillisesti hän toimi osuessaan liikenneonnettomuuspaikalle...Oli aika viihdyttävä kertomus kaikkiaan.. Ja vielä tuosta ilmaiseksi tilaamisesta..Itse erehdyin tuossa pari vuotta sitten tilaamaan Soppari-lehden. En ole sitä sen jälkeen kuitenkaan maksanut mutta uskollisesti se lehti silti postilaatikkoon neljä kertaa vuodessa napsahtaa..

Re: Re: Tilaa Sopimuspalokuntalainen-lehti ilmaiseksi

Posted on: 12/28/06 14:44
By: Tiikeri Puinen

Quote by: Whoot

Uusimmassa Sopparissa Isto omin sanoin kertoo, kuinka sankarillisesti hän toimi osuessaan liikenneonnettomuuspaikalle...Oli aika viihdyttävä kertomus kaikkiaan..

Juu näinhän tuo oli kopsahtanut tänään lootikon pohjalle. Voisivat muutaman lisäsivun tuohon lykätä, jotta siinä olisi tilaa myös muiden/muista kertoville jutuille

Re: Tilaa Sopimuspalokuntalainen-lehti ilmaiseksi

Posted on: 12/28/06 17:00
By: Korson Jeesus

Quote by: *censored*n+Jeesus

Onko kyseessä se lehti, jossa Isto Kujala laatii itsestään jutun haastateltuaan itse itseään?

Kiitos vastauksesta...
Quote by: Whoot

Uusimmassa Sopparissa Isto omin sanoin kertoo, kuinka sankarillisesti hän toimi osuessaan liikenneonnettomuuspaikalle...Oli aika viihdyttävä kertomus kaikkiaan..


Re: Tilaa Sopimuspalokuntalainen-lehti ilmaiseksi

Posted on: 12/28/06 17:40
By: Darth Vader

Tekeekö joku jutun minusta... Olen sentään tänään ollut Helsingissä onnettomuuspaikalla ennen amattilaisia, ja tehnyt ensidiagnoosin aivan oikein,kaiken lisäksi paikalle tullut saku-amattilaispari totesi saman minkä minäkin, ja kiitti jopa lähtiessään kiidättämään pokaa kohti Tölikkää. Kyllä tästä ainakin 12 sivua kuvineen sais aikaan. Hienoja miehiä muuten kertakaikkiaan nämä Hki Pelan sällit.

Re: Re: Tilaa Sopimuspalokuntalainen-lehti ilmaiseksi

Posted on: 12/28/06 19:50
By: Tiikeri Puinen

Quote by: Darth+Vader

Tekeekö joku jutun minusta...

Mulla olis huomenna hetki aikaa...voin tulla tekemään...kuvien ottamista varten täytyy sitten miettiä, että palataanko kohteeseen vai otetaanko haalarikuva kypärä kainalossa Kaanian edessä. Vaihtoehtoisesti voit myös laittaa pikkutakin ja skragan..porataan pariin kahvilusikkaan reikä ja pistetään hakaneulalla rinnuksiin. "Näin se homma etenee"

Re: Tilaa Sopimuspalokuntalainen-lehti ilmaiseksi

Posted on: 12/28/06 19:54
By: Darth Vader

Perskele, menee sitten iltahommiksi, on inventaariopäivä, ja se kestää kuitenkin myöhään... Ajatus houkuttelee, varsinkin nuo mitalijutut. Jos otetaan toi haalarikuva, se on jotenkin kotoisampi, pikkutakki on vuosien saatossa oikeasti muuttunut "pikkutakiksi"...

Rescue.fi - Forum
https://rescue.fi/forum/viewtopic.php?showtopic=8409