Posted on: 12/30/06 09:57
By: SilentSoul

Katselin kello neljä aamulla EuroNewsiä ja sieltähän tuli Live-kuvaa Irakista joltakin torilta tjms. kokoontumispaikalta. Värisevä toimittajan ääni (josta olin yllättynyt, viimeksi huomasin tunnelatausta uutisissa kun WTC-tornit tulivat alas) kertoi että heidän saamiensa tietojen mukaan Hussein olisi hirtetty kello neljän aikaan aamulla Suomen aikaa. Televisio kertoo varmasti lisää, mutta myöskin verkkomediat ovat reagoineet asiaan: HS: Tyyni Saddam ei halunnut kasvohuppua[*1] IL: Diktaattorin loppu[*2] BBC News: Saddam Hussein executed in Iraq[*3] Jälkimmäisessä lisäksi videomateriaalia herran viimeisistä askelista.. Ylläpito siirtänee sopivampaan Forum-alueeseen jos Amis ja Akatemia ei kelpaa?

Re: Saddam Hussein teloitettu Irakissa

Posted on: 12/30/06 11:39
By: Korson Jeesus

Oliko Saddamilla hanskat kädessä?

Rescue.fi -
https://rescue.fi/forum/viewtopic.php/8495

[*1] http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Tyyni+Saddam+ei+halunnut+kasvohuppua/1135223955274
[*2] http://www.iltalehti.fi/uutiset/200612305541075_uu.shtml
[*3] http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/6218485.stm