Subject: saatana!

Posted on: 09/24/04 09:57
By: kekkonen

Mihin ovat hävinneet kaikki tähteni?
Yritetäänkö tässä jotenkin aliarvioida panostani esim Ammattikoulun pelastamisessa?????

saatana!

Posted on: 09/24/04 17:19
By: watti

[QUOTE BY= kekkonen] Mihin ovat hävinneet kaikki tähteni?
Yritetäänkö tässä jotenkin aliarvioida panostani esim Ammattikoulun pelastamisessa?????[/QUOTE]

Onkos rillit pudonnu vai iskikö kaihi ?
Taidatte olla juovuksissa ...tana ?
Tossahan noi tähdet tuikkii sun kiitoradan päällä !
Mr. Green

saatana!

Posted on: 09/24/04 22:39
By: Korson Jeesus

Mä kuulin, että helppo tapa pokata muijia baarissa on selittää niille vaan "lähe mun messiin, ni mä kuvaan susta leffan ja teen susta tähden...".

Eli eipä tässä muuta kuin tähtiä tekemään. Daipadaipadai.

saatana!

Posted on: 09/26/04 18:02
By: Admin

[QUOTE BY= kekkonen] Mihin ovat hävinneet kaikki tähteni?
Yritetäänkö tässä jotenkin aliarvioida panostani esim Ammattikoulun pelastamisessa?????[/QUOTE]

119 viestiä kirjoittanut on vielä komissaari, 120 viestin kohdalla tähdet katoavat, kun raja J1:ksi täyttyy ja 121 loistavat kaikki viisi tähteä.

saatana!

Posted on: 09/27/04 11:08
By: Darth Vader

Paitsi että tähdet on kaapattu,joku yrittää esiintyä vale-Kekkosena.Eilen radiossa YleX -kanavalla toimittaja Tero Nilviäinen kertoi olevansa toiselta ammatiltaan Kekkonen!!!!
Nyt on syytä kaivaa perhekalleudet esiin ja katsoa kuka on kuka,tällaiset huijarit on saatava valtakunnan verkosta Itä-Vantaan yksityishotelliin ja pikaisesti.

saatana!

Posted on: 05/11/05 11:39
By: Ruusu

[QUOTE BY= *censored*n Jeesus] Mä kuulin, että helppo tapa pokata muijia baarissa on selittää niille vaan "lähe mun messiin, ni mä kuvaan susta leffan ja teen susta tähden...".

Eli eipä tässä muuta kuin tähtiä tekemään. Daipadaipadai.[/QUOTE]

ei ei pojilla on ihan väärä käsitys siintä miten naisia pokataan... kaikista paras mitä mä ainekin oon tähän menessä kuullut on ollu sellainen et oon pelastannu kerrostalollisen ihmisiä liekin kynsistä, mutta tietysti tapansa kullakin!
No naisestakin riippuu minkä tarinan uskoo ja lähteekö mukaan mutta omalta kohdaltani ainekin lähden mielummin palomiehen matkaan kun jonkun tähti koneen! Razz

saatana!

Posted on: 05/12/05 05:19
By: kekkonen

[QUOTE BY= Ruusu] [QUOTE BY= *censored*n Jeesus] Mä kuulin, että helppo tapa pokata muijia baarissa on selittää niille vaan "lähe mun messiin, ni mä kuvaan susta leffan ja teen susta tähden...".

Eli eipä tässä muuta kuin tähtiä tekemään. Daipadaipadai.[/QUOTE]

ei ei pojilla on ihan väärä käsitys siintä miten naisia pokataan... kaikista paras mitä mä ainekin oon tähän menessä kuullut on ollu sellainen et oon pelastannu kerrostalollisen ihmisiä liekin kynsistä, mutta tietysti tapansa kullakin!
No naisestakin riippuu minkä tarinan uskoo ja lähteekö mukaan mutta omalta kohdaltani ainekin lähden mielummin palomiehen matkaan kun jonkun tähti koneen! Razz [/QUOTE]Tuletteko vaimokseni? Olen pelastanut koulullisen ihmisiä ja myös sammuttanut sen lähes yksin.Oletteko hyvännäköinen?
Onko perheenne varakas?
Kuuntelettko räppiä?

saatana!

Posted on: 05/12/05 12:25
By: Ruusu

ai ai... en tule vaimoksenne.... Olen miten sen nyt sanoisi puoliksi jo varattu. Pahoittelen!
Hyvännäkösestä en tiedä ja perhe ei ole varakas ja en kuuntele räppiä....
Joten en taida muutenkaan olla oikein makuunne!

saatana!

Posted on: 05/12/05 12:45
By: Korson Jeesus

[QUOTE BY= Ruusu]
Hyvännäkösestä en tiedä [/QUOTE]

Laita kuva näytille, niin kerromme kyllä.

saatana!

Posted on: 05/12/05 13:06
By: Ruusu

ehkä en kuitenkaan, sen verran ujo olen! Oops!

saatana!

Posted on: 05/12/05 13:06
By: watti

[QUOTE BY= Ruusu] ai ai... en tule vaimoksenne.... Olen miten sen nyt sanoisi puoliksi jo varattu. Pahoittelen!
Hyvännäkösestä en tiedä ja perhe ei ole varakas ja en kuuntele räppiä....
Joten en taida muutenkaan olla oikein makuunne![/QUOTE]
AAAH nainen minun makuuni varattu vain puolix ja EI kuuntele räppiä !! Muuten kunpi puoli sulla oli jo varattu ??

saatana!

Posted on: 05/12/05 13:16
By: Ruusu

sitä sopii miettiä? Kumman puolen haluaisit olevan varattu?

saatana!

Posted on: 05/12/05 15:05
By: lips

[QUOTE BY= Ruusu] [QUOTE BY= *censored*n Jeesus] Mä kuulin, että helppo tapa pokata muijia baarissa on selittää niille vaan "lähe mun messiin, ni mä kuvaan susta leffan ja teen susta tähden...".

Eli eipä tässä muuta kuin tähtiä tekemään. Daipadaipadai.[/QUOTE]

ei ei pojilla on ihan väärä käsitys siintä miten naisia pokataan... kaikista paras mitä mä ainekin oon tähän menessä kuullut on ollu sellainen et oon pelastannu kerrostalollisen ihmisiä liekin kynsistä, mutta tietysti tapansa kullakin!
No naisestakin riippuu minkä tarinan uskoo ja lähteekö mukaan mutta omalta kohdaltani ainekin lähden mielummin palomiehen matkaan kun
jonkun tähti koneen! Razz [/QUOTE]

Olen sammuttanut itseni monta kertaa! Tervetuloa Koivukylään valtakuntaani.

saatana!

Posted on: 05/12/05 18:26
By: Ruusu

uuh... kuulostaa hyvältä

saatana!

Posted on: 05/12/05 21:29
By: Clint Eastwood

[QUOTE BY= Ruusu] uuh... kuulostaa hyvältä
[/QUOTE]

Nahan esalla oli autossa laite, josta kuului vastaavia ääniä. Olitko mahdollisesti kuvassa?

saatana!

Posted on: 05/13/05 05:42
By: Ruusu

mistäs sitä tietää missä hypin...
Olen nimittäin aikamoinen jokapaikan höylä! Big Grin

saatana!

Posted on: 05/13/05 10:25
By: kekkonen

Höyläämisestä puheenollen.Et Ruusu mahtollisesti tarvitse käytettyä toimistopöytää?

saatana!

Posted on: 05/13/05 14:32
By: lips

Minä en höylää käsin, minulla on liiterissä oikea kone sitä varten.

saatana!

Posted on: 05/13/05 14:46
By: Clint Eastwood

[QUOTE BY= lips] Minä en höylää käsin, minulla on liiterissä oikea kone sitä varten.[/QUOTE]

Ostitko täältä?

saatana!

Posted on: 05/14/05 06:37
By: esanahka

[QUOTE BY= Ruusu] mistäs sitä tietää missä hypin...
Olen nimittäin aikamoinen jokapaikan höylä! Big Grin [/QUOTE]Kyllä sen tietää Eek! Eek! Eek!

saatana!

Posted on: 05/14/05 06:46
By: esanahka

[QUOTE BY= Clint Eastwood] [QUOTE BY= Ruusu] uuh... kuulostaa hyvältä
[/QUOTE]

Nahan esalla oli autossa laite, josta kuului vastaavia ääniä. Olitko mahdollisesti kuvassa?[/QUOTE]Hei vaikka levy oli mitä oli niin on mulla sentään joku raja Angry Se oli sentään himostunutta pumppupätkää eikä mitään lastun lennättelyä "jokapaikan höylällä"

saatana!

Posted on: 05/15/05 09:09
By: Ruusu

Ei en tarvitse toimisto pöytää! Laughing Out Loud

Esanahka - ei sitä oikeasti voi tietää missä olen milloinkin!

saatana!

Posted on: 05/15/05 11:22
By: Korson Jeesus

On pöytää ja höyläämistä, kohta varmaan paietaankin. Ettei vaan kysymys olisi tästä: Linkki.

saatana!

Posted on: 05/16/05 13:07
By: Ruusu

Höyläämistä on monenlaista!

Rescue.fi - Forum
https://rescue.fi/forum/viewtopic.php?showtopic=858