Posted on: 02/15/07 09:09
By: Korson Jeesus

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,994654,00.html[*1] Paikalliset palomiehet availivat "väärän" auton katon.

Re: Ruotsin meininkiä

Posted on: 02/15/07 09:23
By: leinoti

Samaa suomenkielisellä palstalla:http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=102694[*2]

Rescue.fi -
https://rescue.fi/forum/viewtopic.php/9072

[*1] http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,994654,00.html
[*2] http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=102694