Subject: Munakkaita päätöksiä

Posted on: 06/20/07 18:59
By: Korson Jeesus

Kertokaa mihin maailma on menossa? Hätäkeskusjohtaja saa kenkää alaisensa pahoinpitelyn takia, MLL:n johtaja saa kenkää samasta syystä jne. Eikö asoita voidakaan enää sopia demarikabinetissa? Eihän tästä nyt tule yhtään mitään, jos joku saa ansionsa mukaan. Vaadin kähmintää ja pienten piirien sisäpiiripäätöksiä!

Re: Munakkaita päätöksiä

Posted on: 06/21/07 12:35
By: idi

Kyllä meillä karjalantasavallassa edelleen kaikki suuret linjaukset ja päätöset Hirvi jahdissa ja saunanlauteilla!

Re: Munakkaita päätöksiä

Posted on: 06/21/07 17:13
By: 203

Eikä tästäkään tiedä taustoja. Ties vaikka olisi alainen haukkunut pomonsa ja työnantajansa laadukkaan tietojärjestelmän alimpaan helvettiin. Kyllähän siinä pomo varmasti tuntee tarvetta pienelle kurinpalautukselle. En toki hyväksy väkivaltaa ketään kohtaa missään tilanteessa, mutta pitääkö tässä alkaa varomaan jo itse kunkin mitä sitä vapaa-ajalla tekee? Itse kun virkaan joskus tässä astun, niin tarvitseeko sitä alkaa katselemaan ettei kukaan vain näe virkamiestä ostoksilla Alkossa? Sehän olisi vähintään paheksuttavaa varmasti jos virkamies humaltuisi vapaa-ajalla. Tai edes ajattelisi moista.

Re: Munakkaita päätöksiä

Posted on: 06/25/07 06:53
By: kippari

VÄKIVALTA LOPETTAA VITTUILUN !!!

Re: Munakkaita päätöksiä

Posted on: 06/25/07 07:44
By: Darth Vader

Olen samaa mieltä, mikään ei ole lämmittänyt niin paljon mieltä,kun käydessäni takavuosina Kuopion viinijuhlien konsertissa.Tullessani konserttialueen portista kauniille Kuopion satama-alueelle edessäni avautui n.500 kaljupäistä katsojaa ,jotka olivat pukeutuneet Trio Niskalaukauksen konserttia varten mustiin T-paitoihin,joissa luki selässä "Liha tottelee kuria"... Kaunista...

Re: Munakkaita päätöksiä

Posted on: 10/27/16 22:34
By: Clint Eastwood

Quote by: *censored*n Jeesus

Kertokaa mihin maailma on menossa?

Hätäkeskusjohtaja saa kenkää alaisensa pahoinpitelyn takia, MLL:n johtaja saa kenkää samasta syystä jne. Eikö asoita voidakaan enää sopia demarikabinetissa? Eihän tästä nyt tule yhtään mitään, jos joku saa ansionsa mukaan.

Vaadin kähmintää ja pienten piirien sisäpiiripäätöksiä!



Toivomuksesi on kuultu ;-)

Rescue.fi - Forum
https://rescue.fi/forum/viewtopic.php?showtopic=9860