Tervetuloa sivustolle Rescue.fi 10.12.2024 kello 20:31
Rescue.fi
Mistä saa hanskoja?
Page navigation
Vantaan YKKÖNEN
Haka palokuntarekisteristä tai minulta privaviestinä saa yhteystietoja jos ne potat vielä kiinnostaa. Herroja olen aikanaan informoinut mutta kuten olettaa saattaa, asia (kuka saa myydä ja paljonko) on jäänyt unholaan. Ja sitten asiasta toiseen. Eilen tiistaina saimme asemalle laatikon jossa oli hanskoja. Linkissä kuva todisteena etten ihan läpiä päähäni lavertele. Ja hanskojen lähdekin selvisi kun kerran olin itse todistamassa kuinka eräs toverini nämä firmasta haki. Huhta-käsine -niminen paikallisfirma näitä väsää nyrkkipajameiningillä. Ja koska kyse on kuitenkin paikallisesta ALEPA:sta niin asiaan kuuluu että kuvan hanskat ovat niin sanottua kakkoslaatua, eli joku sauma on mennyt hiukan vinoon. Ihan kelpo hanskoilta vaikuttivat kun vedin käteen. Hanskan siis.
SilentSoul
~Regional democratic dictatorship since 1987~
RedMarea
Muuten, kaveri hankki jostain muovipussillisen (useita pareja!) uusia hanskoja ilmaiseksi. Eivät tosin täytä mitään palonormia mutta ovat oikein hyviä esimerkiksi jokapaikan höyläämiseen tai vaikkapa kähmintään. Tämä todistaa sen että hanskat maassamme eivät ole vielä uhanalainen katoamassa oleva lajike. Sitten kun näin joskus tapahtuu, pitääkö palomuseoon saada vitriiniin yksi pari esimerkiksi uretaanilla täytettyjä hanskoja tulevien sukupolvien ihailtavaksi?
ELS/GEOFIS
Saksalainen insinöörikään ei osaa aina ratkaista ELS-ongelmaa.
209
Toimii kaljana, autona ja linnana - WARTBURG. Ajat mukavammin - elät leveämmin!
Korson Jeesus
Palomiesten asenne johtohenkilöstöä kohtaan on usein halveksiva ja johdosta pyritään pysymään erossa. - Teija Mankkinen
Clint Eastwood
Kuka omistaa prosessin?
SilentSoul
Riskiä voi vähentää käyttämällä hansikkaita.
Vantaan YKKÖNEN
Clint Eastwood
Kuka omistaa prosessin?
SilentSoul
Ron
Sotiminen rauhan puolesta on kuin naiminen siveyden puolesta.. siis t
SilentSoul
Kuningas
Darth Vader
Jos olet epävarma, mumise hiljaa, jos olet kusessa, delegoi
Clint Eastwood
Vanha palokuntatuttavani lähestyi minua:
anoa hanskoja"
Tätä kysymystä käsiteltiin Oulussa Yleisessä Palokuntalaiskokouksessa 18.11.2006 ja kysymys on edelleen avoinna. Tämä tulee nostaa keskeiseen asemaan.
Kuka omistaa prosessin?
Page navigation
- Normal Topic
- Sticky Topic
- Locked Topic
- New Post
- Sticky Topic W/ New Post
- Locked Topic W/ New Post
- View Anonymous Posts
- Anonymous users can post
- Full HTML Allowed
- Censored Content