Tervetuloa sivustolle Rescue.fi 21.11.2024 kello 12:43
Rescue.fi
112-päivä tulee,oletko valmiina?
Darth Vader
Jos olet epävarma, mumise hiljaa, jos olet kusessa, delegoi
Rautakanki
Joko markkinointiorganisaatio on viritetty?? Ikävä kyllä ,olen itse ansiotyössä kyseisenä päivänä sen verran pitkään,että ei kerkiä itse tapahtumiin.Kotikylän palosotilaat ovat valmistautuneet kauppaliikkeen pihassa suoritettavaan illan massatapahtumaan, johon odotetaan väkeä hiukan enemmän kuin Jyväskylän suurajoihin.Palokuntanaiset ovat leiponeet 5500 munkkia, Kehä kolmosen lenkkiä on rekallinen , ja se jaetaan ilmaiseksi, juomat haetaan kauppakeskuksen alkosta, ja paikallinen palomestari puhaltaa virkatyönä 1500 ilmapalloa työaikana täyteen jo ennakkoon. Alkusammutusaltaaseen syötetään kaasua suoraan 48m3 rekasta, ja liekki ei laske alle 6 metrin koko iltana. Kun ei muuten saa sopimusrahoja menemään, niin laitetaan sitten kaikki kerralla menemään hyvän asian puolesta.
Darth Vader
Jos olet epävarma, mumise hiljaa, jos olet kusessa, delegoi
209
Toimii kaljana, autona ja linnana - WARTBURG. Ajat mukavammin - elät leveämmin!
Korson Jeesus
Meidän kylältä ammattivalistajat suunnistavat kuulemma Jumboon... Jättävät "oman kylän" vepareille. Noh, väliäkö sillä ettei vuositilastossa toteudu kuin murto-osa pikkukunnan valistustavoitteesta. Tärkeintä että jälleen kerran isäntäVantaa saa prosentit kohdilleen.
Palomiesten asenne johtohenkilöstöä kohtaan on usein halveksiva ja johdosta pyritään pysymään erossa. - Teija Mankkinen
- Normal Topic
- Sticky Topic
- Locked Topic
- New Post
- Sticky Topic W/ New Post
- Locked Topic W/ New Post
- View Anonymous Posts
- Anonymous users can post
- Full HTML Allowed
- Censored Content