Tervetuloa sivustolle Rescue.fi 03.05.2024 kello 00:17

Rescue.fi

112-päivä tulee,oletko valmiina?


Status: offline

Darth Vader

Forum User
Moderator
Registered: 01/28/04
Posts: 2789
Joko markkinointiorganisaatio on viritetty?? Ikävä kyllä ,olen itse ansiotyössä kyseisenä päivänä sen verran pitkään,että ei kerkiä itse tapahtumiin.Kotikylän palosotilaat ovat valmistautuneet kauppaliikkeen pihassa suoritettavaan illan massatapahtumaan, johon odotetaan väkeä hiukan enemmän kuin Jyväskylän suurajoihin.Palokuntanaiset ovat leiponeet 5500 munkkia, Kehä kolmosen lenkkiä on rekallinen , ja se jaetaan ilmaiseksi, juomat haetaan kauppakeskuksen alkosta, ja paikallinen palomestari puhaltaa virkatyönä 1500 ilmapalloa työaikana täyteen jo ennakkoon. Alkusammutusaltaaseen syötetään kaasua suoraan 48m3 rekasta, ja liekki ei laske alle 6 metrin koko iltana. Kun ei muuten saa sopimusrahoja menemään, niin laitetaan sitten kaikki kerralla menemään hyvän asian puolesta.
Jos olet epävarma, mumise hiljaa, jos olet kusessa, delegoi
 Quote

Status: offline

Rautakanki

Forum User
Ministeri
Registered: 10/06/04
Posts: 895
Quote by: Darth+Vader

Joko markkinointiorganisaatio on viritetty?? Ikävä kyllä ,olen itse ansiotyössä kyseisenä päivänä sen verran pitkään,että ei kerkiä itse tapahtumiin.Kotikylän palosotilaat ovat valmistautuneet kauppaliikkeen pihassa suoritettavaan illan massatapahtumaan, johon odotetaan väkeä hiukan enemmän kuin Jyväskylän suurajoihin.Palokuntanaiset ovat leiponeet 5500 munkkia, Kehä kolmosen lenkkiä on rekallinen , ja se jaetaan ilmaiseksi, juomat haetaan kauppakeskuksen alkosta, ja paikallinen palomestari puhaltaa virkatyönä 1500 ilmapalloa työaikana täyteen jo ennakkoon. Alkusammutusaltaaseen syötetään kaasua suoraan 48m3 rekasta, ja liekki ei laske alle 6 metrin koko iltana. Kun ei muuten saa sopimusrahoja menemään, niin laitetaan sitten kaikki kerralla menemään hyvän asian puolesta.

112-päivän sivuilta näkee markkinointikoneiston viritykset. Se on hyvä, että rahaa polttaa pois, onhan vpk aatteellinen yhdistys, jonka tarkoituksena ei ole tuottaa voittoa siihen osallisille...
 Quote

Status: offline

Darth Vader

Forum User
Moderator
Registered: 01/28/04
Posts: 2789
Oma suosikkini on 112/Arjen Sankari-pesurätti,jonka sain käteeni tänään erään työvuoron esimieheltä.Sillä kelpaa pintoja pyyhkiä. Aateltiin se näin, että ei viitsi mitään kolikkokassaa pyöritellä auton hytissä, vaan PRnä jaetaan makkaraa, 112-ilmapalloja ja 112 materiaalia niin kauan kun riittää, ja niitähän riittää,ostetaan käteisellä lisää... Pikku porkkanaa on mukana , ja kansalainen saa sinapit vasta kun on kokeillut alkusammutusta... Moni laitos satsaa päivään tosissaan, mm. Kanta-Hämeessä työvuoro ja muuta väkeä on paikallisen Prisman pihassa koko päivän.
Jos olet epävarma, mumise hiljaa, jos olet kusessa, delegoi
 Quote

Status: offline

209

Forum User
Ministeri
Registered: 02/20/04
Posts: 1287
Meidän kylältä ammattivalistajat suunnistavat kuulemma Jumboon... Jättävät "oman kylän" vepareille. Noh, väliäkö sillä ettei vuositilastossa toteudu kuin murto-osa pikkukunnan valistustavoitteesta. Tärkeintä että jälleen kerran isäntäVantaa saa prosentit kohdilleen.
Toimii kaljana, autona ja linnana - WARTBURG. Ajat mukavammin - elät leveämmin!
 Quote

Status: offline

Korson Jeesus

Forum User
Moderator
Registered: 04/26/04
Posts: 1852
Quote by: 209

Meidän kylältä ammattivalistajat suunnistavat kuulemma Jumboon... Jättävät "oman kylän" vepareille. Noh, väliäkö sillä ettei vuositilastossa toteudu kuin murto-osa pikkukunnan valistustavoitteesta. Tärkeintä että jälleen kerran isäntäVantaa saa prosentit kohdilleen.

Tänään näytti olevan ns. vakiojengi Jumbossa. Paikalla myös VA620 muutaman tulevan työttömän voimin.
Palomiesten asenne johtohenkilöstöä kohtaan on usein halveksiva ja johdosta pyritään pysymään erossa. - Teija Mankkinen
 Quote

All times are UTC. The time is now 12:17 AM.

  • Normal Topic
  • Sticky Topic
  • Locked Topic
  • New Post
  • Sticky Topic W/ New Post
  • Locked Topic W/ New Post
  •  View Anonymous Posts
  •  Anonymous users can post
  •  Full HTML Allowed
  •  Censored Content