Tervetuloa sivustolle Rescue.fi 27.04.2024 kello 07:11

Rescue.fi

Bongausta & korkkausta!


Status: offline

idi

Forum User
Säädösvalmisteluavustaja
Registered: 03/21/04
Posts: 212
Nykyään kun on muotia bongata ja vaikka mitä, oma lärvinikin komistaa kymmenien bongareiden kotikoneen kovalevyä, pelotaakin ajatus mitä heillä kotona tapahtuu yönpimeinä tunteina... Yöäk!

Mutta asiaan, kerro oma bongaus kokemuksesi tänne!

Itse bongasin juuri Ylämaan linnun eli Highland bird, bongauksen lisäksi korkkasin linnun.. lintu suorittaa suotuisissa oloissa 40 volttia, väritykseltään kellertävän ruske oluen vivahteinen. Tuoksussa turvepalon jälkisammutus vaiheen heikko vivahde muuten vodkamainen, maku aluksi mieto hieman kevytveden muotoinen, lopussa ilkeän imelän vingahtava maku peittää kaiken alleen.

Oma arvioini: Sopii mukavasti kesäloman tissuttelu juomaksi esim mökille kun on tarkoitus ottaa tutut känäntsät puhtaasti whiskyllä, ylämaan lintua kannataa myös aina olla kaapissa jota voit tarjota sitä vieraille ja juoda kunnon whiskyt itse!

Jatkan bongausta!
"Idi Amin on loistotyyppi ja kova pelimies, mutta hänen päänsä on umpiluuta ja asiat tulee selittää hänelle lyhyin, yksinkertaisin lausein".
 Quote

Status: offline

Kuningas

Forum User
Amattilainen
Registered: 05/19/05
Posts: 310
Arvon ystäväni...
Koska olet jo aloittanut harjoittelun ja näin vaikeutat minun mahdollisuuksiani seuraavassa pullojentaistossa, pyydän tasoitusta ja lupaa aloittaa bongauksen puolivuorokautta ennen virallista lähtöpaukkua.
Ugh, olen puhunut...
 Quote

Status: offline

Tiikeri Puinen

Forum User
Dirika
Registered: 05/14/05
Posts: 632
Location:Qsimaa
Valkohäntäpeuroja ynnä fasaaneja bongattu keskiviikkona maastopalolla kaupungissa, jonka rantapuistossa on isot McDonald´sin logot

...sitä tunsi itsensä oikein kaupunkilaiseksi, kun noiden peurojen näkeminen aiheutti pienoisen "ahaa-elämyksen"
"Mutta mitä tekee Volvo-hanskat kirjahyllyssä...?"
 Quote

Status: offline

Clint Eastwood

Forum User
Moderator
Registered: 03/12/04
Posts: 2003
Tilanteen ollessa haasteellinen, tilasin paikalle konsultin. Konsulttina toimii viime viikonlopusta tuttu Ylämaan Lintu.

Vastuu siirtyy lukijalle.
Kuka omistaa prosessin?
 Quote

Status: offline

Kuningas

Forum User
Amattilainen
Registered: 05/19/05
Posts: 310
Quote by: Clint+Eastwood

Vastuu siirtyy lukijalle.


Jälkikäteen voidaan sanoa, että varoitettu on....
 Quote

Status: offline

idi

Forum User
Säädösvalmisteluavustaja
Registered: 03/21/04
Posts: 212
Bongasin ja korkkasin näin tuulisenpäivän kunniaksi joka palokuntalaisen kätevän puuhapakkauksen joka sisältää sekä pöydän että viinan, maultaanhan tämä askartelu paketti on kyllä kirkkaiden tuotteiden aateliaa eikä ole hinnallakaan pilattu! Suosittelen kaikille pikku puuhastelusta ja näpertelystä kiinnostuneille kotinikkareille!

Apropoo.. vai miten se meni..? Erehdyin vilkaisemaan televisiosta Raska Romania potkupallo ottelun alkuseremonioita, tähän asti olen luullut että Ranska kuuluu eurooppaa, mutta väärässä olen ollut! jukopliut joka jätkä Ranskan joukkueesta oli neekereitä ja neekerit asuu Afrikassa? Lähdenkin tästä tutkimaan karttapalloa pöytäviinan kera jos vaikka löytäisin sen oikean ranskan!

Mistä muuten saa Ranskanperunoita?
"Idi Amin on loistotyyppi ja kova pelimies, mutta hänen päänsä on umpiluuta ja asiat tulee selittää hänelle lyhyin, yksinkertaisin lausein".
 Quote

Status: offline

Korson Jeesus

Forum User
Moderator
Registered: 04/26/04
Posts: 1852
Quote by: idi


Apropoo.. vai miten se meni..? Erehdyin vilkaisemaan televisiosta Raska Romania potkupallo ottelun alkuseremonioita, tähän asti olen luullut että Ranska kuuluu eurooppaa, mutta väärässä olen ollut! jukopliut joka jätkä Ranskan joukkueesta oli neekereitä ja neekerit asuu Afrikassa? Lähdenkin tästä tutkimaan karttapalloa pöytäviinan kera jos vaikka löytäisin sen oikean ranskan!


Tästä huolimatta pelin ainoa Mutu pelaa Romanian joukkueessa.
Palomiesten asenne johtohenkilöstöä kohtaan on usein halveksiva ja johdosta pyritään pysymään erossa. - Teija Mankkinen
 Quote

Status: offline

Vantaan YKKÖNEN

Forum User
Säädösvalmisteluavustaja
Registered: 12/23/05
Posts: 110
Suosittelen arvon "asiantuntijaraadille" The FAMOUS GROUSSE nimistä Finest Scotch Whiskyä , eli suomeksi taitaa olla
Teertä'?
On hyvä hinta-/laatu-suhde , maistekaapa. Voittaa "ylämaan pyryharakan" ja tätä ei edes raaskisi tarjota vieraille!
 Quote

Status: offline

Vantaan YKKÖNEN

Forum User
Säädösvalmisteluavustaja
Registered: 12/23/05
Posts: 110
Näiden "laku"-asioiden kanssa täytyy nykyään olla varovainen.

Ennen oli: Neekerin Suukot,Musta-Pekka-kortit,Fasun "Lakut",Halvan "lakut" yms. ....................

Tumman Rommin ystäville , suosittelen: 1/3 l:n lasi , lasi puolilleen murskattua vesimelonia , pari jääkuutiota ja
lopult täyteen rommia. Ja TURPAAN............

Vinkki on lainattu jostain?

 Quote

All times are UTC. The time is now 07:11 AM.

  • Normal Topic
  • Sticky Topic
  • Locked Topic
  • New Post
  • Sticky Topic W/ New Post
  • Locked Topic W/ New Post
  •  View Anonymous Posts
  •  Anonymous users can post
  •  Full HTML Allowed
  •  Censored Content