Tervetuloa sivustolle Rescue.fi 16.05.2024 kello 00:46

Rescue.fi

Torino kutsuu


Status: offline

Darth Vader

Forum User
Moderator
Registered: 01/28/04
Posts: 2789
Helsinkiläinen ,espoolainen ja vantaalainen palomies juttelivat Torinon kisoista. Espoolainen sanoi:"Kyllästyin seuraamaan kisoja pikku ruudusta, ja hommasin 100" laajakankaan,videotykin ja vähän muutakin parempaa sorttia olevaa tekniikkaa.Kyllä nyt näkyy hypyt ja pelit ihan eri meinigillä... Helsinkiläinen brankkari vastasi:" Aika kiva,mutta minä tein pikku järjestelyjä, ja varasin Kluuvukadulta koko elokuvateatteri Maximin toiseksi kisaviikoksi. Sehän on ,kuten tiedätte,varsin mukavasti sisustettu ja tarjoilu pelaa.Ehkä otan muutaman kaverinkin mukaan, ja kankaan koko pitäisi riittää kiekkofinaalissa." Katseet kääntyivät vantaalaiseen virkaveljeen ,joka katseli muualle ja näytti kuuntelevan jotain linnunlaulua tai vastaavaa. "No,mites sinä,miten olet satsannut Torinoon?",kysyivät toiset vantaalaiselta. Mies mietti hetken,sitten ilme kirkastui, ja hän vastasi"Ai Torinoon...? Juu,no nyt, siis mähän laitoin puolet kuukausipalkastani Torinon hankintaan , ja ostin neljällä eurolla 12 kpl 500 g pussia Jumbon Prismasta.Puolesta tein heti makaroonilooraa,laitoin osan pakkaseen ja loput säästin keittoja varten työvuoroon.Kyllä mä Torinosta olen aina pitänyt ja satsasin siihen heti kun oli mahdollisuus..." Ja lopuksi kisataktiikkaa; Mikä on curling-joukkueen ainoa päämäärä... Saada porukalla määrämittainen keskelle pesää.
Jos olet epävarma, mumise hiljaa, jos olet kusessa, delegoi
 Quote

All times are UTC. The time is now 12:46 AM.

  • Normal Topic
  • Sticky Topic
  • Locked Topic
  • New Post
  • Sticky Topic W/ New Post
  • Locked Topic W/ New Post
  •  View Anonymous Posts
  •  Anonymous users can post
  •  Full HTML Allowed
  •  Censored Content