Tervetuloa sivustolle Rescue.fi, Anonymous 24.06.2026 kello 04:25
Rescue.fi
*censored* palo ja muut iloiset asiat
Aikoinaan oli näinkin iloinen tapahtuma.Tehtiinkö kaikki oiken vai olisiko jotakin voinut tehgä toissin
Jokkin aika sitten oli uutinen että *censored* vajoaa jokin verran vuodessa mutta samassa uutisessa se surullionen asia että *censored* vajoiamista vastaan tullaan käyttämään paljon veronmaksajien euroja
Sääli on ilmaista.
Halveksunta pitää ansaita!!
Jokkin aika sitten oli uutinen että *censored* vajoaa jokin verran vuodessa mutta samassa uutisessa se surullionen asia että *censored* vajoiamista vastaan tullaan käyttämään paljon veronmaksajien euroja
Sääli on ilmaista.Halveksunta pitää ansaita!!
34
30
Quote
Status: offline
Korson Jeesus
Forum User
Moderator
Registered: 04/26/04
Posts: 1852
Muistuttaisin myös legendaarisesta *censored*talon palosta. Tämä paikka sijaitsee siis nimenomaan *censored*ssa eikä *censored*ssa. Palomiesten asenne
johtohenkilöstöä kohtaan on usein halveksiva ja johdosta pyritään pysymään erossa. - Teija Mankkinen
johtohenkilöstöä kohtaan on usein halveksiva ja johdosta pyritään pysymään erossa. - Teija Mankkinen
30
29
Quote
All times are UTC. The time is now 04:25 .
- Normal Topic
- Sticky Topic
- Locked Topic
- New Post
- Sticky Topic W/ New Post
- Locked Topic W/ New Post
- View Anonymous Posts
- Anonymous users can post
- Full HTML Allowed
- Censored Content
