Tervetuloa sivustolle Rescue.fi 02.05.2024 kello 21:44

Rescue.fi

Lohjan VPK:ssa menoa?


Status: offline

Korson Jeesus

Forum User
Moderator
Registered: 04/26/04
Posts: 1852
http://www.city.fi/yhteisot/rippituoli/22747/
Nainen, 29 v Eilen 14:27 Olen nainut Lohjan VPK:n kanssa yhdellä mökkireissulla nuorempana. LMiltei kaikki taisi tulla käytyä läpi Lisäksi olen pettänyt miesystävääni, nuoren "teinihoidon"kanssa ja hän ei tiedä asiasta mitään, vaikkakin epäilee. Kavereilleni päivittelen kuinka mustasukkainen hän on Olen kiltin tytön maineessa ja kukaan ei usko että tekisin mitään sellaista sillä kaikki nuoruuden kaverit jotka tietävät menneisyydestäni olen korvannut uusilla kavereilla. Lisäksi olen nainut yli 100 miehen kanssa ja miesystävälleni olen kertonut että luku on alle 20. Kaikki miehet olleet pelkkiä hoitoja tai yhden illanjuttuja sillä olen ennen tätä seurustellut vain kerran, mutta miesystävälleni olen kertonut että minulla ei ole koskaan ollut yhden illan juttuja. Elämä on ihanaa kun omistaa viattomat kasvot ja enkelin silmät

Palomiesten asenne johtohenkilöstöä kohtaan on usein halveksiva ja johdosta pyritään pysymään erossa. - Teija Mankkinen
 Quote

Ullex

Anonymous:
Hmm, 2 vaihteoehtoa on, mikä palokunta lienee kyseessä, samoin mökkivaihtoehtoja... LPry:n kanssa asialla ei kyllä ole mitään tekemistä..
 Quote

Status: offline

Korson Jeesus

Forum User
Moderator
Registered: 04/26/04
Posts: 1852
Kommenteista poimittua:
Anonyymi 2.12.2007 13:21 Olen ollut Lohjan VPK:ssa n. 16 vuotta. Koskaan siellä ei olla pantu lapsia, ainakaan porukalla. Misä semmosii miehiä ylipäänsä on jotka panisivat lapsia ja vielä porukalla. Jammukin on tietääkseni vielä "hoidossa"
Vai ei ainakaan porukalla... No sehän on hyvä se.
Palomiesten asenne johtohenkilöstöä kohtaan on usein halveksiva ja johdosta pyritään pysymään erossa. - Teija Mankkinen
 Quote

Status: offline

watti

Forum User
Dirika
Registered: 09/18/03
Posts: 791
Location:Keski-Uusimaa
Montakos VPK:ta siellä Lohjanseudulla on ?? Paloniemi on ainakin ?
 Quote

Status: offline

Darth Vader

Forum User
Moderator
Registered: 01/28/04
Posts: 2789
Kuullostaa ihan armeija-aikojeni jutulta; silloin Haminassa liikkui tarina ,jossa kerrottiin että paikallisen torikahvilan tytöt antoivat vain kahdelle kerrallaan yhtenä iltalomailtana: ensin Kymen JääkäriPataljoonalle ja sitten RUK:lle...
Jos olet epävarma, mumise hiljaa, jos olet kusessa, delegoi
 Quote

All times are UTC. The time is now 09:44 PM.

  • Normal Topic
  • Sticky Topic
  • Locked Topic
  • New Post
  • Sticky Topic W/ New Post
  • Locked Topic W/ New Post
  •  View Anonymous Posts
  •  Anonymous users can post
  •  Full HTML Allowed
  •  Censored Content