Tervetuloa sivustolle Rescue.fi 29.03.2024 kello 12:22

Rescue.fi

Lönnrothin ullakko


Status: offline

idi

Forum User
Säädösvalmisteluavustaja
Registered: 03/21/04
Posts: 212
Kerta karjalana kuningasta ei suvaita vaatimattoman ammis palon muistelu kekkereille, niin idipä järjestääkin aivan omat kabbanaalit jotka ovat ertittäin macabeerit! Juhla on tarkoitettu niinlle urhoille jotka vuorokausi tolkulla painoivat hommia Lönnrothinkadun ullakkopalossa, siellä ei tunteja laskettu, paineilmapulloja punittu, makkaraakin meni kilometrittäin ja karjalaakin hankittiin takaisin koritolkulla!!! On muuten turha muitten läskien yrittää päästä osallisiksi näihin kemuihin, kaikkien pärstät ja nimet ovat Ukandan kansallisen turvallisuusviraston halussa!!!
Urhot kehiin ja tuoppeihin T: Idi se ihmeellisen hyvä kunkku!
"Idi Amin on loistotyyppi ja kova pelimies, mutta hänen päänsä on umpiluuta ja asiat tulee selittää hänelle lyhyin, yksinkertaisin lausein".
 Quote

Status: offline

Clint Eastwood

Forum User
Moderator
Registered: 03/12/04
Posts: 2003
Tulossahan on oikea luentosarja!

Ammattikoulun debriefing
Lönnrothinkadun baccanaalit

...

Mitähän vielä?
Kuka omistaa prosessin?
 Quote

Status: offline

209

Forum User
Ministeri
Registered: 02/20/04
Posts: 1287
No kyllähän homma on niin että siellä Tuusulassa erään nimeltämainitsemattoman palokuntanuorisotyössäkin mukanaolevan pelastusalan ammattilaisen rivitaloa sammuttaessa sitä todellinen kapina käytiin. Kun vepariyksiköllekin annetaan tehtäväksi sammutushyökkäys vielä nykyaikana niin se se vasta oli jotain.

Siis ehdotan listan ENSIMMÄISELLE sijalle Tuusulan kapinan jälkilöylyt.
Toimii kaljana, autona ja linnana - WARTBURG. Ajat mukavammin - elät leveämmin!
 Quote

Status: offline

kekkonen

Forum User
Amattilainen
Registered: 02/02/04
Posts: 424
Taidan alkaa mököttää!
Moisia leirinuotio muisteluita en ota kuuleviin korviini.
Tässäkö on kunnioitusta ammattikoulun paloon koko nuoruutensa uhranneen kansallissankarin elämäntyölle?

Ilman minua koko Tikkurila olisi pelkkää hiiltynyttä aroa.Sankarillisesti suoritettujen sammutustoimien ansiosta palo ei päässyt leviämään,joten jälkipolvet voivat ansiostani käyskennellä tikkurilan niityillä juoden appelsiini-kiljua.

Kaikkeni annoin,hiuksenikin, koska en löytänyt kypärää!

Joten älkää tulko minulle paukuttelemaan jostain lönrnrothinkadun työjohtoselvitys roskiskäryistä!! Vaadin tämän naurettavan otsikon välitöntä poistamista foorumista.
 Quote

Status: offline

Clint Eastwood

Forum User
Moderator
Registered: 03/12/04
Posts: 2003
Nuoruutensa? http://www.presidentti.fi/fin/henkilot/ukk.html

Ammattikoulun palo oli 1995.
Kuka omistaa prosessin?
 Quote

Status: offline

leinoti

Forum User
Ministeri
Registered: 03/05/04
Posts: 1142
Ällös Urkki huolestu.
Apu on tulossa ylhäältä!
Tietolähde: Etelä-Suomen Sanomat
 Quote

Status: offline

watti

Forum User
Dirika
Registered: 09/18/03
Posts: 791
Location:Keski-Uusimaa
thirsty
Tarkottaax se "apu tulee ylhäältä" että kellä on eniten natsoja olkapäillä niin se on suurin jees sus HÄH ? Mä oon nähny yhen jees sus miehen jolla on vaan yks natsa mut luuli olevansa pääjees sus vaikka oli melkein kalju, Kekkonen tietää myös tämän henkilön sillä heillä oli kisa "kummalla on enemmän karvoja" Urho voitti hiuksenhienosti. Onnex tämä jees sus vaihtoi maisemaa tämän jälkeen. En ollut lönkalla kun se paloi mutta olen ihmetellyt miksi annoitte palaa myös sen sillan lönkanpäässä vaikka ei ollut edes lähellä ? Nyt joutuu ajamaan Salven ohi ja se aiheuttaa todella pahoja vieroitus oireita jopa auto saattaa sammua kohdalle eikä starttaa kuin seuraavana iltapäivänä Onx Kivaa HÄH ? Mr. Green
 Quote

All times are UTC. The time is now 12:22 PM.

  • Normal Topic
  • Sticky Topic
  • Locked Topic
  • New Post
  • Sticky Topic W/ New Post
  • Locked Topic W/ New Post
  •  View Anonymous Posts
  •  Anonymous users can post
  •  Full HTML Allowed
  •  Censored Content