Tervetuloa sivustolle Rescue.fi 21.11.2024 kello 18:42
Rescue.fi
Pyssyt paukkuu - Kauhajoen tragedia
Page navigation
leinoti
Korson Jeesus
Tiikeri Puinen
Ratkaisu tilanteeseen alkaa olla jo vakiokamaa:
"Mutta mitä tekee Volvo-hanskat kirjahyllyssä...?"
Darth Vader
Jos olet epävarma, mumise hiljaa, jos olet kusessa, delegoi
Korson Jeesus
Poliisin kommentoi että uutiskuvassa/videolla on meneillään täysin laillinen ampumatapahtuma ampumaradalla. Pyytäisin niitä jotka ammuntaa harrastavat ja siitä jotain tietävät tarkistamaan( itse en niihin lukeudu), yhden asian kuvasta:Tietämättä miltä kyseinen rata muuten näyttää ympäristöltään luulen näkeväni tuolla kuvan taustalla ampumatauluja, ja ampuja ampuu täsmälleen päinvastaiseen suuntaan kuin ne ovat eli radan poikkisuuntaisesti jonnekin ihan muualle. Käsittääkseni radalla ammuttaessa ampuminen muualle kuin taulujen suuntaan on ankarasti kielletty... Eli kyse ei olisikaan niin laillisesta toiminnasta.Korjatkaa jos olen ihan kilometritolkulla metsässä, mutta siltä se erehdyttävästi näyttää tuossa videon pysäytyskuvassa.
Palomiesten asenne johtohenkilöstöä kohtaan on usein halveksiva ja johdosta pyritään pysymään erossa. - Teija Mankkinen
Korson Jeesus
Palomiesten asenne johtohenkilöstöä kohtaan on usein halveksiva ja johdosta pyritään pysymään erossa. - Teija Mankkinen
Korson Jeesus
Poliisin kommentoi että uutiskuvassa/videolla on meneillään täysin laillinen ampumatapahtuma ampumaradalla. Pyytäisin niitä jotka ammuntaa harrastavat ja siitä jotain tietävät tarkistamaan( itse en niihin lukeudu), yhden asian kuvasta:Tietämättä miltä kyseinen rata muuten näyttää ympäristöltään luulen näkeväni tuolla kuvan taustalla ampumatauluja, ja ampuja ampuu täsmälleen päinvastaiseen suuntaan kuin ne ovat eli radan poikkisuuntaisesti jonnekin ihan muualle. Käsittääkseni radalla ammuttaessa ampuminen muualle kuin taulujen suuntaan on ankarasti kielletty... Eli kyse ei olisikaan niin laillisesta toiminnasta.Korjatkaa jos olen ihan kilometritolkulla metsässä, mutta siltä se erehdyttävästi näyttää tuossa videon pysäytyskuvassa.
Clint Eastwood
Kuka omistaa prosessin?
Korson Jeesus
Korson Jeesus
Clint Eastwood
Kuka omistaa prosessin?
Tiikeri Puinen
Kyseessä on ilmeisesti uuden Matti-standardin mukainen ns. Suppea Intternet?
"Mutta mitä tekee Volvo-hanskat kirjahyllyssä...?"
Clint Eastwood
Kuka omistaa prosessin?
Korson Jeesus
Clint Eastwood
Kuka omistaa prosessin?
Darth Vader
Jos olet epävarma, mumise hiljaa, jos olet kusessa, delegoi
Clint Eastwood
Kuka omistaa prosessin?
Clint Eastwood
Kuka omistaa prosessin?
Page navigation
- Normal Topic
- Sticky Topic
- Locked Topic