Tervetuloa sivustolle Rescue.fi, Anonymous 24.06.2026 kello 02:27
Rescue.fi
HS66?
Status: offline
maxx-
Site Admin
Admin
Registered: 02/22/04
Posts: 10
Kenenkäs kärry tuo HS66 on ja mitä hittoa se teki meidän parkkihallissa Kontulassa?
Tuskinpa on edes keikkaa pukannu kun tikarappus-auto näkyi olevan.
Suhteellisen jyrkkä ramppi sieltä maan alta ylös, harmi etten ehtiny kattomaan kuinka pahasti otti vatsasta kiinni kulmalle tullessa.
Tuskinpa on edes keikkaa pukannu kun tikarappus-auto näkyi olevan.
Suhteellisen jyrkkä ramppi sieltä maan alta ylös, harmi etten ehtiny kattomaan kuinka pahasti otti vatsasta kiinni kulmalle tullessa.
27
30
Quote
Status: offline
Korson Jeesus
Forum User
Moderator
Registered: 04/26/04
Posts: 1852
Quote by maxx-: Kenenkäs kärry tuo HS66 on ja mitä hittoa se teki meidän parkkihallissa Kontulassa?
Se päivysti ja söi niiden leipää! Palomiesten asenne
johtohenkilöstöä kohtaan on usein halveksiva ja johdosta pyritään pysymään erossa. - Teija Mankkinen
36
29
Quote
Status: offline
Darth Vader
Forum User
Moderator
Registered: 01/28/04
Posts: 2789
Se on hankittu elokuvan tehostehommia varten jotta ne voi taas suihkuttaa vettä ja levittää lunta mainosten taustalle.
Sitä varten haetaan taas uusia jäseniä jotka jaksavat tehdä Leka-testin kolmesti peräkkäin yhtäsoittoa.Ja nyt siellä tehosteosastolla hiljaa,tiedän että sulla on lunta pullossa ja vaikka missä mutta ne saakin hilloa siitä kun ne tekee talven kesällä ja muuta älytöntä. Jos olet epävarma, mumise hiljaa, jos olet kusessa, delegoi
Sitä varten haetaan taas uusia jäseniä jotka jaksavat tehdä Leka-testin kolmesti peräkkäin yhtäsoittoa.Ja nyt siellä tehosteosastolla hiljaa,tiedän että sulla on lunta pullossa ja vaikka missä mutta ne saakin hilloa siitä kun ne tekee talven kesällä ja muuta älytöntä. Jos olet epävarma, mumise hiljaa, jos olet kusessa, delegoi
34
35
Quote
Status: offline
GSG9
Forum User
Dirika
Registered: 04/22/05
Posts: 515
TUskin tammarin pojat sitä tehostehommiin juurikaan käyttää kun tässä maassa on ihan toisenkinlaisia vehkeitä sadetukseen ....niinkuin darth edellisestä elämästään tietää......toisaalta tuo kontula puhuisi kyllä tehostemies K.M:n osuudesta jotain! Vai onko faktatietoa ko. yksikön käytöstä johonkin leffaprokkikseen? Avaritia prima scelerum mater
46
29
Quote
Status: offline
Darth Vader
Forum User
Moderator
Registered: 01/28/04
Posts: 2789
No ei kyllä täällä päin,mutta pidetään tilannetta silmällä. Jos olet epävarma, mumise hiljaa, jos olet kusessa, delegoi
28
33
Quote
All times are UTC. The time is now 02:27 .
- Normal Topic
- Sticky Topic
- Locked Topic
- New Post
- Sticky Topic W/ New Post
- Locked Topic W/ New Post
- View Anonymous Posts
- Anonymous users can post
- Full HTML Allowed
- Censored Content
Sääli on ilmaista.