Tervetuloa sivustolle Rescue.fi 21.11.2024 kello 18:11
Rescue.fi
Ammattilainen
repa ratti
Darth Vader
Jos olet epävarma, mumise hiljaa, jos olet kusessa, delegoi
idi
"Idi Amin on loistotyyppi ja kova pelimies, mutta hänen päänsä on umpiluuta ja asiat tulee selittää hänelle lyhyin, yksinkertaisin lausein".
Darth Vader
No niin herra AKT varmaan siis haluaan että palokunnan autoja saa ajaa vain kuljetusalan ammattilainen? Mikä tekee kuljettajasta ammattilaisen? Tietääkseni esim Fazerin pulla Volvoa kuin Rööri & Roopen loka-autoa saa ajaa ammatikseesn kukatahansa joka omaa C-luokan ajokortin, linja-autoa D-kortilla jne. tämän jälkeen hänestä siis tulee KULJETUSALAN AMMATTILAINEN, koska hän tekee sitä ammatikseen! On valitettavaa myös huomata että monellekkaan kuljetusalan AMMATTILAISELLE liikenneturvallisuus valistus esim ole mennyt perille, käyttävät hyvin harvoin turvavöitä mottona "mä oon ammattilainen mä tiedän mitä mä teen, mä en aja kolareita" unohtavat turvavälin, kiilaavat törkeästi perustellen sitä että mä teen tätä ammatikseni antakaa mulle tietä jne! Asia mikä pitää muistaa myös on hyviä kuljettajia ja taitavia kuljettajia, heidät eroittaa siitä että hyvä kuljettaja ei joudu sellaiseen tilanteeseen josta taitava kuljettaja saattaisi nipin napin taitojensa ansiosta selviytyä!
Jos olet epävarma, mumise hiljaa, jos olet kusessa, delegoi
esanahka
Olen jo vuosia miettinyt mikä tekee pelastajista ammattikuljettajia.Vuosien liiman haistelun jälkeen näin valon
Sääli on ilmaista. Halveksunta pitää ansaita!!
- Normal Topic
- Sticky Topic
- Locked Topic
- New Post
- Sticky Topic W/ New Post
- Locked Topic W/ New Post
- View Anonymous Posts
- Anonymous users can post
- Full HTML Allowed
- Censored Content