Tervetuloa sivustolle Rescue.fi 29.04.2024 kello 23:29

Rescue.fi

Hihamerkki!


Status: offline

Clint Eastwood

Forum User
Moderator
Registered: 03/12/04
Posts: 2003
Jokaisella palokuntalaisella kuuluu olla merkkejä ja mitaleja. Aloittakaamme hihoista (elleivät ne ole palaneet vielä).

Suunnittelemme juuri uutta merkkiä, onko sinulla ideoita graafisista elementeistä?????
Kuka omistaa prosessin?
 Quote

Status: offline

esanahka

Forum User
Amattilainen
Registered: 02/06/04
Posts: 406
Quote by Clint: Aloittakaamme hihoista (elleivät ne ole palaneet vielä).


Hihat eivät ole viellä palannet *censored*on mutta merkkejä näkyy näkyy suurimmalla osalla väistöstä jotka täällä tallustavat.
Merkit ovat kiinnitetty useimmiten aika tiukasti eikä niiden irroittaminen onnistu ilman kirurgia tai laseria Eek! Eek!
Sääli on ilmaista. Halveksunta pitää ansaita!!
 Quote

Status: offline

kekkonen

Forum User
Amattilainen
Registered: 02/02/04
Posts: 424
Merkistä ei niin väliä,kunhan hiha on riittävän suuri.
Sinne voisi tarpeentullen tunkea jonkun poliittisen kilpailijani ja n....a uudelleen!

 Quote

Status: offline

Clint Eastwood

Forum User
Moderator
Registered: 03/12/04
Posts: 2003
Hihan lienee oltava kohtuullisen suuri, mikäli siinä aiotaan harjoittaa poliittisen kilpailijasi inkarnaatioon liittyviä toimenpiteitä?
Kuka omistaa prosessin?
 Quote

Status: offline

watti

Forum User
Dirika
Registered: 09/18/03
Posts: 791
Location:Keski-Uusimaa
thirsty
Mulla olis hyviä ideoita hihamerkkiasian tiimoilta ! Olen jo toteuttanut omani ja heti joku SIMO kopioi sen mutta mokas pahasti kun unohti että palokuntahyveitä on kahdeksan eikä kuusi ! Kyllä me pojat naurettiin kun huomattiin toi moka HEH HEH taas nähtii kumpi on parempi vakinainen vai vapaanainen ! Mr. Green
 Quote

Status: offline

kekkonen

Forum User
Amattilainen
Registered: 02/02/04
Posts: 424
Ammattikoulun sammuttaneille kansallissankareille jotka itsestään välittämättä henkensä kaupalla taistelivat valtavaa liekkimerta vastaan jotka olivat valmiita marttyyrikuolemaan asiansa puolesta.Heille hihamerkit olisivat tarpeen,jotta jälkipolvet voisivat osoittaa kunnioitustaan näille lähes yli-ihmisille.Mutta ei! täällä vaan asemapäivystys"miehet"haluaisivat lisää merkkejä takkeihinsa.

HÄVETKÄÄ!!
 Quote

Status: offline

esanahka

Forum User
Amattilainen
Registered: 02/06/04
Posts: 406
Valitettavasti en ole ollut siihen aikaan kun kyseinen tapahtuma on historiaan kirjoitettu kuin pilke isän silmäkulmassa jos sitäkään
mutta ymmärtäisimme näitä lähes yli-ihmisiä varmaakin paremmin jos he olisivat päiväsaikaan "normaalin ihmisten" kanssa tekemisissä
Itse olen yrittänyt etsiä kyseistä ryhmää mutta aina olen löytänyt vain pelkkiä urbaania legendoja
Jos heitä löytyy niin mistä tavoitan heidät päiväsaikaan jotta kuulisin totuuden lähihistoriammme tärkeimmästä tapahtumasta???
Sääli on ilmaista. Halveksunta pitää ansaita!!
 Quote

Status: offline

kekkonen

Forum User
Amattilainen
Registered: 02/02/04
Posts: 424
Taidat olla sokea!
Marssin joka aamu kello 05.30 kaupungintalolta ammattikoululle kantaen Leonid breneseviltä saamaani julistetta.
Siinä kuvataan sammuttajasankareita taistelemassa tulta vastaan.
 Quote

Status: offline

esanahka

Forum User
Amattilainen
Registered: 02/06/04
Posts: 406
Quote by kekkonen: Taidat olla sokea!
Marssin joka aamu kello 05.30 kaupungintalolta ammattikoululle kantaen Leonid breneseviltä saamaani julistetta.
Siinä kuvataan sammuttajasankareita taistelemassa tulta vastaan.

Sokea en mutta melko todennäiköisesti nukkumassa Cry
Olisin kovin mielellään todistamassa kyseistä marssia.
Olen viellä niin nuori että äiti ei anna lupaa poistua sängystä viellä tohon aikaan kun sillä seudulla on välillä kuulemma aika hurjaa
Äitini kertoi että juuri samaiseen aikaan siellä riehuu joku takkutukka jonkin lipun kanssa ja huutelee jotakin koulun nimeä
Oletteko mahdollisesti kohdannut tätä henkilöä???
Sääli on ilmaista. Halveksunta pitää ansaita!!
 Quote

Status: offline

watti

Forum User
Dirika
Registered: 09/18/03
Posts: 791
Location:Keski-Uusimaa
stressed
Miten noi liittyy tohon hihamerkki aiheeseen ?
Olin minäkin kaupungintalolla vuonna 1974 kun tästä
kylästä tuli kaupunki ? Ja mulla oli silloin jo hihamerkki ja
siinä luki jonkun lätkäjengin nimi eikä ollut muuten kärpät !
Mr. Green
 Quote

Status: offline

osku

Forum User
Hallitopäällikkö
Registered: 03/16/04
Posts: 7
Voisitko kekkonen lopettaa ton älyttömän ammattikoulujutun.
Eikö voitaisi keskustella ihan oikeista palokuntaan liittyvistä jutuista vaikka vaihtaa mielipiteitä nuorisoosaston harjoituksista taikka palokuntien tulevaisuudesta alpessa
 Quote

Status: offline

watti

Forum User
Dirika
Registered: 09/18/03
Posts: 791
Location:Keski-Uusimaa
thirsty
Quote by osku: Voisitko kekkonen lopettaa ton älyttömän ammattikoulujutun.
Eikö voitaisi keskustella ihan oikeista palokuntaan liittyvistä jutuista vaikka vaihtaa mielipiteitä nuorisoosaston harjoituksista taikka palokuntien tulevaisuudesta alpessa


No niin siinä paloi ekat päreet ? Taas tuli melkein vainaa ko. koulun lämpökeskuksen piipun tikkaiden pettäessä ?
Onko kellään faktaa tai hihamerkin velvoittamaa tietoa ko. olevasta tapauksesta ? Iltasanomien juttu ei kelpaa !
Mr. Green
 Quote

Status: offline

kekkonen

Forum User
Amattilainen
Registered: 02/02/04
Posts: 424
Luin juuri uuden jallun.Siinä on kattava artikkeli aiheesta.
 Quote

Status: offline

Clint Eastwood

Forum User
Moderator
Registered: 03/12/04
Posts: 2003
Luin juuri ruokiksella luotettavaa lähdettä eli melkein tuoretta Seiskaa, jossa oli jotain juttua Juicen tyttären kuvista Jallussa.
Kuvauspalkkiot ovat kuulemma moisesta 200-600 euroa.

Onko kellään tietoa tarkoista summista? Tuohan voisi näinä vaikeina aikoina olla oiva tapa kerätä hanskarahaa!

Pakko kai sitä on jollain hanskoja ostaa kun laitokselta ei saa hilloa tai hanskoja.
Kuka omistaa prosessin?
 Quote

All times are UTC. The time is now 11:29 PM.

  • Normal Topic
  • Sticky Topic
  • Locked Topic
  • New Post
  • Sticky Topic W/ New Post
  • Locked Topic W/ New Post
  •  View Anonymous Posts
  •  Anonymous users can post
  •  Full HTML Allowed
  •  Censored Content