Tervetuloa sivustolle Rescue.fi 28.03.2024 kello 09:30

Rescue.fi

*censored*n Jeesusksen Kristuksen Ritarikunnan Ansioristi


Status: offline

Korson Jeesus

Forum User
Moderator
Registered: 04/26/04
Posts: 1852
Olen täten päättänyt ryhtyä myöntämään itselleni ja tutuille miteleita. Aloitan urakkani, en enempää, enkä vähempää kuin *censored*n Jeesusksen Kristuksen Ritarikunnan Ansioristillä. Ristihän hakkaa tunnetusti kaikki mitalit (vrt Mannerheimin risti vs maanpuolustusmitali), joten tämä kunniamerkki tulee sijoittumaan arvoasteikossa heti Marskin ritarin yläpuolelle.

Mitali voidaan myöntää tälle palstalle itse itsestään tehdyn esityksen perusteella.

*censored*n Jeesusksen Kristuksen Ritarikunnan Ansioristi numero 1 on myönnetty tällä päivämäärillä minulle itselleni.

P.S. *censored*n Jeesusksen Kristuksen Ritarikunnan Ansioristin myöntämiskomitea pidättää oikeuden myöntää ristiä riittävän ansioituneille henkilöille myös muilla perusteilla.

t: Jesse


Palomiesten asenne johtohenkilöstöä kohtaan on usein halveksiva ja johdosta pyritään pysymään erossa. - Teija Mankkinen
 Quote

Status: offline

Clint Eastwood

Forum User
Moderator
Registered: 03/12/04
Posts: 2003
Lukeehan ristissä nimenomaan *censored* ?
Kuka omistaa prosessin?
 Quote

Status: offline

Korson Jeesus

Forum User
Moderator
Registered: 04/26/04
Posts: 1852
Quote by Clint Eastwood: Lukeehan ristissä nimenomaan *censored* ?


Siihen voidaan kirjoittaa vaikka PILLU, kunhan komitea vaan päättää...

Ajattelin laittaa rintaan roikkumaan sen evp. alkusammutusvälineen, jossa on sun lakkaama jalusta....
Palomiesten asenne johtohenkilöstöä kohtaan on usein halveksiva ja johdosta pyritään pysymään erossa. - Teija Mankkinen
 Quote

All times are UTC. The time is now 09:30 AM.

  • Normal Topic
  • Sticky Topic
  • Locked Topic
  • New Post
  • Sticky Topic W/ New Post
  • Locked Topic W/ New Post
  •  View Anonymous Posts
  •  Anonymous users can post
  •  Full HTML Allowed
  •  Censored Content