Tervetuloa sivustolle Rescue.fi 21.11.2024 kello 14:00
Rescue.fi
saatana!
Page navigation
Quote by kekkonen: Mihin ovat hävinneet kaikki tähteni?
Yritetäänkö tässä jotenkin aliarvioida panostani esim Ammattikoulun pelastamisessa?????
Yritetäänkö tässä jotenkin aliarvioida panostani esim Ammattikoulun pelastamisessa?????
Onkos rillit pudonnu vai iskikö kaihi ?
Taidatte olla juovuksissa ...tana ?
Tossahan noi tähdet tuikkii sun kiitoradan päällä !
17
18
Status: offline
Korson Jeesus
Forum User
Moderator
Registered: 04/26/04
Mä kuulin, että helppo tapa pokata muijia baarissa on selittää niille vaan "lähe mun messiin, ni mä kuvaan susta leffan ja teen susta tähden...".
Eli eipä tässä muuta kuin tähtiä tekemään. Daipadaipadai.
Palomiesten asenne johtohenkilöstöä kohtaan on usein halveksiva ja johdosta pyritään pysymään erossa. - Teija Mankkinen
Palomiesten asenne johtohenkilöstöä kohtaan on usein halveksiva ja johdosta pyritään pysymään erossa. - Teija Mankkinen
21
30
Admin
Site Admin
Admin
Registered: 01/01/02
Quote by kekkonen: Mihin ovat hävinneet kaikki tähteni?
119 viestiä kirjoittanut on vielä komissaari, 120 viestin kohdalla tähdet katoavat, kun raja J1:ksi täyttyy ja 121 loistavat kaikki viisi tähteä.
FRN Networks - Global Solutions
13
15
Darth Vader
Forum User
Moderator
Registered: 01/28/04
Paitsi että tähdet on kaapattu,joku yrittää esiintyä vale-Kekkosena.Eilen radiossa YleX -kanavalla toimittaja Tero Nilviäinen kertoi olevansa toiselta ammatiltaan Kekkonen!!!!
Nyt on syytä kaivaa perhekalleudet esiin ja katsoa kuka on kuka,tällaiset huijarit on saatava valtakunnan verkosta Itä-Vantaan yksityishotelliin ja pikaisesti.
Jos olet epävarma, mumise hiljaa, jos olet kusessa, delegoi
Nyt on syytä kaivaa perhekalleudet esiin ja katsoa kuka on kuka,tällaiset huijarit on saatava valtakunnan verkosta Itä-Vantaan yksityishotelliin ja pikaisesti.
Jos olet epävarma, mumise hiljaa, jos olet kusessa, delegoi
22
23
Ruusu
Forum User
Hallitopäällikkö
Registered: 05/11/05
Quote by *censored*n Jeesus: Mä kuulin, että helppo tapa pokata muijia baarissa on selittää niille vaan "lähe mun messiin, ni mä kuvaan susta leffan ja teen susta tähden...".
ei ei pojilla on ihan väärä käsitys siintä miten naisia pokataan... kaikista paras mitä mä ainekin oon tähän menessä kuullut on ollu sellainen et oon pelastannu kerrostalollisen ihmisiä liekin kynsistä, mutta tietysti tapansa kullakin!
No naisestakin riippuu minkä tarinan uskoo ja lähteekö mukaan mutta omalta kohdaltani ainekin lähden mielummin palomiehen matkaan kun jonkun tähti koneen!
*kaikkee saa mit
18
17
kekkonen
Forum User
Amattilainen
Registered: 02/02/04
Quote by Ruusu:
ei ei pojilla on ihan väärä käsitys siintä miten naisia pokataan... kaikista paras mitä mä ainekin oon tähän menessä kuullut on ollu sellainen et oon pelastannu kerrostalollisen ihmisiä liekin kynsistä, mutta tietysti tapansa kullakin!
No naisestakin riippuu minkä tarinan uskoo ja lähteekö mukaan mutta omalta kohdaltani ainekin lähden mielummin palomiehen matkaan kun jonkun tähti koneen!
Tuletteko vaimokseni? Olen pelastanut koulullisen ihmisiä ja myös sammuttanut sen lähes yksin.Oletteko hyvännäköinen? Quote by *censored*n Jeesus: Mä kuulin, että helppo tapa pokata muijia baarissa on selittää niille vaan "lähe mun messiin, ni mä kuvaan susta leffan ja teen susta tähden...".
Onko perheenne varakas?
Kuuntelettko räppiä?
16
15
Ruusu
Forum User
Hallitopäällikkö
Registered: 05/11/05
ai ai... en tule vaimoksenne.... Olen miten sen nyt sanoisi puoliksi jo varattu. Pahoittelen!
Hyvännäkösestä en tiedä ja perhe ei ole varakas ja en kuuntele räppiä....
Joten en taida muutenkaan olla oikein makuunne!
*kaikkee saa mit
*kaikkee saa mit
18
16
Korson Jeesus
Forum User
Moderator
Registered: 04/26/04
Quote by Ruusu:
Hyvännäkösestä en tiedä
Hyvännäkösestä en tiedä
Laita kuva näytille, niin kerromme kyllä.
17
14
watti
Forum User
Dirika
Registered: 09/18/03
Quote by Ruusu: ai ai... en tule vaimoksenne.... Olen miten sen nyt sanoisi puoliksi jo varattu. Pahoittelen!
AAAH nainen minun makuuni varattu vain puolix ja EI kuuntele räppiä !! Muuten kunpi puoli sulla oli jo varattu ??
18
14
lips
Forum User
Säädösvalmisteluavustaja
Registered: 07/22/04
Quote by Ruusu:
No naisestakin riippuu minkä tarinan uskoo ja lähteekö mukaan mutta omalta kohdaltani ainekin lähden mielummin palomiehen matkaan kun
jonkun tähti koneen!
Quote by *censored*n Jeesus: Mä kuulin, että helppo tapa pokata muijia baarissa on selittää niille vaan "lähe mun messiin, ni mä kuvaan susta leffan ja teen susta tähden...".
No naisestakin riippuu minkä tarinan uskoo ja lähteekö mukaan mutta omalta kohdaltani ainekin lähden mielummin palomiehen matkaan kun
jonkun tähti koneen!
Olen sammuttanut itseni monta kertaa! Tervetuloa Koivukylään valtakuntaani.
Problem of future, today!
19
17
Clint Eastwood
Forum User
Moderator
Registered: 03/12/04
Quote by Ruusu: uuh... kuulostaa hyvältä
Nahan esalla oli autossa laite, josta kuului vastaavia ääniä. Olitko mahdollisesti kuvassa?
Kuka omistaa prosessin?
17
23
Clint Eastwood
Forum User
Moderator
Registered: 03/12/04
Page navigation
All times are UTC. The time is now 02:00 PM.
- Normal Topic
- Sticky Topic
- Locked Topic
- New Post
- Sticky Topic W/ New Post
- Locked Topic W/ New Post
- View Anonymous Posts
- Anonymous users can post
- Full HTML Allowed
- Censored Content