Tervetuloa sivustolle Rescue.fi 21.11.2024 kello 13:48
Rescue.fi
Uutinen naapurista
esanahka
Sääli on ilmaista. Halveksunta pitää ansaita!!
Clint Eastwood
Kuka omistaa prosessin?
Darth Vader
Jos olet epävarma, mumise hiljaa, jos olet kusessa, delegoi
Clint Eastwood
Muuten allekirjoitan tuon vertailun täysin, nimimerkillä hinurin nokassa kohti korjaamoa...
Kuka omistaa prosessin?
Darth Vader
Jos olet epävarma, mumise hiljaa, jos olet kusessa, delegoi
esanahka
Ooppelikuskin ei kannattais hirveesti huudella. Ainoa mihin voit vedota on kyseisen härvelin voittamaton hinta-laatusuhde, mutta jos muuten tarvii pelätä että työvuoro pilkkoo sen vehkeen aseman pihalla... Muutat varmaan seuraavaksi Turkuun?
Tiikeri Puinen
Rautakanki
No joku saatana siis riivaaa minua omistan kaksi kulkuneuvoa. Toinen kuten jutusta voitte lukea on Opel ja se toinen on Ford joka on ollut työn alla jo muutaman vuoden. Mutta joku kahjo vielä väittää että näillä pääsisin suoraan taivaaseen....
Clint Eastwood
No joku saatana siis riivaaa minua omistan kaksi kulkuneuvoa. Toinen kuten jutusta voitte lukea on Opel ja se toinen on Ford joka on ollut työn alla jo muutaman vuoden. Mutta joku kahjo vielä väittää että näillä pääsisin suoraan taivaaseen....
Kuka omistaa prosessin?
esanahka
Korson Jeesus
Palomiesten asenne johtohenkilöstöä kohtaan on usein halveksiva ja johdosta pyritään pysymään erossa. - Teija Mankkinen
Clint Eastwood
Kuka omistaa prosessin?
- Normal Topic
- Sticky Topic
- Locked Topic
- New Post
- Sticky Topic W/ New Post
- Locked Topic W/ New Post
- View Anonymous Posts
- Anonymous users can post
- Full HTML Allowed
- Censored Content